Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از «انتخاب» سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ستاد فاتب، اظهار کرد: نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم عهده‌دار است که در این رابطه برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته و با دستگاه و سازمان‌های مختلف مانند عزیزان در سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیت‌ها هماهنگی انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته تسنیم، رئیس پلیس تهران افزود: برای فردا (مراسم تنفیذ) محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابانهای، ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای روز چهاردهم مرداد (مراسم تحلیف) نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم، در محدوده اطراف مجلس و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد. به همین منظور تمام امکانات را به کار گرفته‌ایم، عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهند همچنین کنترل‌های نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پلیس محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد