Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@23:33:42 GMT

شناسایی سارقان تحت عنوان مامور در البرز + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۶۰۳

شناسایی سارقان تحت عنوان مامور در البرز + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مأمور پلیس معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه های واهی وجوه و لوازم با ارزش آن ها را گرفته و بلافاصله متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی و با مراجعه به مخفیگاه شان، نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

وی یاد آورشد : با دستور مقام قضائی، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج میدان  طالقانی، بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند. 

پربیننده ترین قاتل سرباز وظیفه شناس نیروی انتظامی بازداشت شد بازداشت عوامل زورگیری خشن در اتوبان تهران - کرج معمای ربودن مرگبار مرد تاجر وضعیت آخرالزمانی ترکیه پس از آتش‌ سوزی اخیر + فیلم شگردهای باورنکردنی ۱۸زورگیر اتوبان کرج + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سارق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت