Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مرگ ۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان، گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به هزارو ۷۱۹ نفر رسید.

نوروزیان افزود: با بستری شدن ۳۰۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از مجموع بستری ها، ۱۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: با توجه به شیوع گسترده کرونا برخی دارو‌های کرونایی کمبود است و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای رفع این مشکل ازطریق وزارتخانه درحال پیگیری است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه


هرمزگان-جام جم انلاین-در دومین روز از هفته سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه در گلزار شهدای پردیس دانشگاه حضور یافتند.این مراسم به منظور تجدید میثاق با شهدای گمنام و نثار گل به مرقد شهیدان بزرگوار انجام شد.   دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گلزار شهدای گمنام جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد.   همچنین زیارت‌نامه قبور شهدا توسط حاج آقا تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قرائت شد.حاج آقا تقوی در مورد اهمیت شهدا و برکت شهدا در سرزمینی که مدفون هستند، سخن گفت.رئیس دانشگاه، معاونین توسعه، درمان، بهداشت، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و تحقیقات و مشاورین رییس دانشگاه دکتر غریب‌زاده، دکتر حیرانی، مهندس صادقی و دکتر حسن نژاد، دکتر صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی شرق، دکتر قاسمی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه، مهندس بنگلی رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت، دکتر جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان در مراسم ادای احترام به شهدای پردیس دانشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان