Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی فایل ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد موشک بالستیک قاره پیمایی را از پرتاب‌گر دارای رادار (TELAR) پرتاب می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از یونهاپ، این فایل ویدیویی که مربوط به شلیک موشک بالستیک قاره‌پیما از یک پرتابگر (TEL) است سوالاتی را درباره اینکه آیا پیونگ یانگ در سال‌های اخیر توانمندی‌های موشکی خود را تقویت کرده یا این فایل ویدیویی ساختگی است، ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که طی مراسم موسیقی شرکت‌کنندگان در اولین کارگروه فرماندهان نظامی ماه گذشته میلادی پخش شده موشک بالستیک قاره‌پیمایی را نشان می‌دهد که احتمال می‌رود هوآسونگ-۱۵ باشد که از این پرتابگر کنده می‌شود. تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری از پوشش مراسم موسیقی را پخش کرد.

یونهاپ به نقل از ناظران گزارش داد، این تصاویر احتمالا جعلی هستند زیرا کره شمالی موشک هوآسونگ-۱۵ را یکبار در نوامبر ۲۰۱۷ آزمایش کرد و در آن زمان موشکی از سکوی پرتاب مستقر در زمین پرتاب شد لذا آزمایش دیگری بدون ملاحظات انجام نخواهد شد.

آژانس اطلاعات دفاعی کره جنوبی نوامبر گذشته توضیح داده بود، تصور نمی‌کند کره شمالی قادر به پرتاب موشک‌های بالستیک قاره‌پیما از پرتابگرهایی از نوع "TEL" باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی موشک بالستیک قاره کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم

کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه موشک‌های بالستیک ایران توانستند از سپر دفاعی عبور کنند و اسرائیل را هدف قرار دهند گفت: ارتش اسرائیل از نگرانی و هراس از درز اطلاعات حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی از آن را حذف کردند.

 و همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: تکان دهنده است! ایران نزدیک به ۱۲۰ موشک بالستیک را به اسرائیل شلیک کرده؛ ایران می‌تواند خاورمیانه را به تنش (آتش) بکشد!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد