Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل پرستار جوان در منطقه پرند رخ داد. قتل پرستار تهرانی به دست مشاور حقوقی صورت گرفت. راز  قتل پرستار جوان پس از ناپدید شدن مرموز وی فاش شد. قتل پرستار تهرانی پس از صدور حکم طلاق رقم خورد. پرونده قتل پرستار جوان به دادسرای پرند ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز 30 تیرماه سالجاری زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن خواهرش که یک پرستار است خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل پرستار پس از صدور حکم طلاق

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: خواهرم پرستار است و 3 فرزند دارد و از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است و حتی حکم طلاق نیز برای آنها صادر شده است اما از روز گذشته هرچه با خواهرم تماس می گیرم جوابی نمی شنوم و حتی به بیمارستان هم مراجعه کردم اما کسی از او اطلاعی ندارد.

بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و کارآگاهان در گام نخست پی بردند که خانم پرستار با شوهر یکی از همکارانش که مشاور حقوقی است برای حل مشکلاتش در تماس بوده است و آخرین بار نیز پرستار جوان به دیدن مرد جوان رفته است.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ مشاور حقوقی که مرد جوانی به نام بهنام است رفته و مشخص شد خودروی پژو 207 پرستار جوان در اختیار بهنام قرار گرفته است.

بهنام در اعترافاتش ادعا کرد که من مشاور حقوقی خانم پرستار جوان هستم و تصمیم بر آن بود که بعد از انجام کارهایش بجای پول خودروی پژو 207 را در اختیار من قرار دهد و بابت این کار نیز یک مبایعه نامه نوشته شده است.

کارآگاهان در بررسی تاریخ نوشتن مبایعه نامه پی بردند که تاریخ ثبت این مبایعه نامه بعد از تاریخ ناپدید شدن پرستار جوان است و با توجه به اظهارات عجیب بهنام، بازپرس پرونده دستور بازداشت وی را صادر کرد.

قتل پرستار جوان به دست مشاور حقوقی

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه بهنام پس از بازداشت به قتل پرستار جوان اعتراف کرد و گفت: پرستار جوان با همسرم همکار است و از من خواست کارهای مشاور حقوقی شان را انجام دهم و در قبال کارهایی که انجام می دهم به جای پول خودرویش را به نام من کند.

وی افزود: کارهایش در حال انجام بود که حکم طلاق آمد و پرستار جوان به سراغم آمد و باجیغ و فریاد عنوان می کرد که چرا کارش به طلاق رسیده و حکم صادر شده که به او گفتم با گذر زمان مشکل حل می شود و با شوهرت صحبت می کنم که طلاق نگیرد.

عامل جنایت ادامه داد: جیغ و فریادهای او ادامه داشت و خواست تا خودرویش را که به من داده بود بازگردانم که بعد از چند روز با او قرار گذاشتم که تا خودرو را به او بازگردانم.

بهنام گفت: روز حادثه پرستار جوان به پرند آمد و وقتی سوار بر خودرو شد دوباره بر سر اینکه چرا مشکلش حل نشده و حکم طلاق برای او صادر شده است اعتراض کرد که در این اعتراضات در یک لحظه عصبانی شدم و می خواستم او را ساکت کنم که ناگهان به خودم آمدم و دیدم او را خفه کرده ام.

مرد جوان افزود: بعد از قتل جسد پرستار جوان را از خودرو پیاده کردم و در همان منطقه پرند دفن کردم و سعی داشتم با صحنه سازی راز این جنایت را پنهان کنم.

بنا بر این گزارش، کارآگاهان با حضور در محل جسد پرستار جوان را کشف کردند و پرونده قتل پرستار جوان با توجه به اینکه محل جنایت در منطقه پرند است از دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای پرند ارجاع شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل قتل پرستار قتل پرستار بچه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی مریم معصومی قیمت عکس های مریم مومن مریم مومن ریحانه پارسا ریحانه پارسا و پویان مختاری قتل پرستار جوان پرستار جوان مشاور حقوقی حکم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال 1400 برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

کد خبر 846426 برچسب‌ها خودکشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد