Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:48:04 GMT

ستاره لاروخا در المپیک به بارسلونا پیشنهاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۶۹۰

ستاره لاروخا در المپیک به بارسلونا پیشنهاد شد

ممکن است رافا میر، ستاره لاروخا در المپیک 2020 توکیو فصل بعد برای تیم بارسلونا بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت بارسلونا هنوز در فصل نقل و انتقالات تمام نشده و ممکن است بازیکنان جدیدی به فهرست این تیم اضافه شوند. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رافا میر از درخشش این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در بازی های المپیک و هت تریک در دیدار مقابل ساحل عاج استفاده کرده و به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده برای خرید این مهاجم جوان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رافا میر که در حال حاضر برای تیم ولورهمپتون و در لیگ برتر بازی می کند، در المپیک امسال نمایش درخشانی را داشته و احتمالا در تابستان امسال راهی تیم بزرگ تری خواهد شد. البته نشریه ESPN مدعی شد بارسلونا سال گذشته نیز فرصت خرید رافا میر را در اختیار داشت، اما به جذب این مهاجم جوان رغبتی نشان نداد و حالا دوباره این بخت نصیب آنها شده است.

 

 

البته بلوگرانا در فصل تابستان امسال بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای را در بخش هجومی به خدمت گرفته و رافا میر در صورت انتقال به نوکمپ نیز کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت.

 

خود رافا میر که سابقه بازی کردن در لالیگا و باشگاه هوئسکا را در کارنامه دارد، برای بازی کردن دوباره در فوتبال اسپانیا چراغ سبز نشان داده است. در آخرین فصل رافا میر در 39 بازی برای هوئسکا به میدان رفته و در مجموع 16 گل نیز به ثمر رساند. در صورت انتقال این بازیکنت به بارسلونا یا هر تیم دیگری، مبلغ 25 درصد از قرارداد به هوئسکا تعلق خواهد گرفت.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 المپیک 2020 توکیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 المپیک 2020 توکیو بارسلونا رافا میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه گیتی پسند ، علی حیدریان بازیکن تیم ملی هندبال‌ساحلی ایران و عضو تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، در نمایش هندبال‌ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال‌ساحلی جهان در حاشیه باز‌ی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت خواهد کرد.

حیدریان به‌دلیل کسب مقام سوم و اولین مدال تاریخی هندبال جهان توسط تیم‌ملی هندبال‌ساحلی نوجوانان در مسابقات جهانی یونان و همچنین کسب عنوان گلزن برتر این مسابقات توسط علی حیدریان، بغل‌چپ مستعد تیم هندبال گیتی‌پسند نیز به‌عنوان نماینده این باشگاه و ایران همچنین جوان‌ترین بازیکن، در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

در این مسابقات مجموعا ۶۴ بازیکن هندبال‌ساحلی (۳۲ مرد و ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال‌ساحلی از ۱۸ کشور جهان، ازجمله بازیکنانی از جمهوری‌اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات‌متحده آمریکا و اروگوئه حضور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلف و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.


فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) نمایش هندبال‌ساحلی IHF را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی  برگزار می‌کند که به‌دنبال آن سه تیم ستاره مرد و سه تیم ستاره زن، به‌علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال‌ساحلی را در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ در کرتیل، با فاصله تنها بیست‌کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏