Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:26:15 GMT

نوبت واکسیناسیون کرونا به زندانیان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۷۸۵

نوبت واکسیناسیون کرونا به زندانیان رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام بنیادی سرپرست اداره کل زندان‌های استان زنجان گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مراکز بهداشت و درمان استان زنجان و همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۴۷۵ نفر از زندانیان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: مسئولین و کادر درمان زندان‌های استان زنجان با قدرت در مقابل ورود ویروس کرونا به مجموعه زندان‌های این استان ایستادگی می‌کنند و خوشبختانه با وجود محدودیت‌های موجود در فضای زندان‌ها، تاکنون مشکل خاصی در خصوص شیوع این ویروس در زندان‌های استان زنجان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنیادی ادامه داد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت زندانیان، مسئولین امر بایستی جهت تأمین واکسن برای همه زندانیان، کارکنان و سربازان زندان‌های استان زنجان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی توجه وبژه ای داشته باشند تا بتوانیم بدون هیچگونه آسیبی زندان‌های استان زنجان را از بحران کرونا خارج کنیم.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس زندان های زنجان زندان های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان به برکت کلام وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان، هفدهمین محفل قرآنی زندان مرکزی یزد برگزار و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.
در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام وحی توسط قاری بین الملل حامد شاکر نژاد قرائت شد و پس از آن حکم آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آنان اهدا شد.
مدیرکل زندان‌های مرکزی استان یزد گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون، به برکت محافل قرآنی و کمک خیران، ۶۰ زندانی از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.
مقبلی افزود: هم اکنون ۱۲۰ زندانی جزائم غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می‌برند که ۴۸ نفر مشمول کمک‌های ستاد دیه هستند و با مبلغی حدود ۶۰ میلیارد تومان زمینه آزادی آنها فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: افتخار ما این است که تاکنون ۶۲۰ زندانی استان یزد موفق به حفظ نیم جزء تا حفظ کامل قرآن کریم شدند و در رشته‌های مختلف قرآنی مشغول قرآن آموزی هستند.
محافل نورانی کلام وحی از آغاز ماه مبارک در زندان‌های استان یزد آغاز شده است و در این آئین معنوی، روزانه جزء خوانی کلام وحی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • واکسیناسیون یک میلیون و ۵۳۴ هزار رأس دام علیه تب برفکی در زنجان
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید