Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:53:40 GMT

برد شاهین خزر رودسر در پایان نیم فصل نخست فوتبال ساحلی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۸۵۱

برد شاهین خزر رودسر در پایان نیم فصل نخست فوتبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با سه شکست و یک برد برای نماینده فوتبال ساحلی گیلان بسته شد و این تیم در هفته آخر بازی‌ها در رودسر در دیدار با تیم پاس گناوه رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود میزبان پایان یافت.

در دیدار آخر نیم فصل برای شاهین خزر رودسر، علیرضا قربانیان یک گل و آیدین تشنه کام دو گل به ثمر رساندند و گل‌های پاس گناوه را احمدرضا منصورزاده و سالم قائدی وارد دروازه حریف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی تیم شاهین خزر رودسر اولین پیروزی خود را در این فصل تجربه کرد و در مجموع دیدارهای نیم فصل را با سه باخت و یک برد به پایان رساند.

در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در گروه اول تیم‌های پارس جنوبی بوشهر با ۱۲ امتیاز، فرش حداد اصفهان با هفت امتیاز، سپاهان سمنان با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر، شاهین خزر رودسر با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر و پاس گناوه با یک امتیاز اول تا پنجم هستند.

در گروه دوم هم تیم مقاومت گلساپوش یزد با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد، ایفا اردکان با هفت امتیاز در مکان دوم ایستاد و شهریار ساری با سه امتیاز عنوان سومی را در اختیار دارد.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از روز سه شنبه دوازدهم مرداد تا روز سه شنبه دوم شهریور تعیین شده و باشگاه‌ها می‌توانند نسبت به جذب حداکثر سه بازیکن آزاد در صورت داشتن جای خالی در فهرست نفرهای باشگاه و رعایت سایر موارد اقدام کنند.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی خزر گیلان شاهین خزر رودسر فوتبال ساحلی لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صعنت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

پرپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال