Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق به زودی برای مشارکت در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران راهی تهران می شود.

به گزارش ایرنا، «کویستان محمد» وزیر کار و امور اجتماعی اقلیم کردستان عراق با اعلام این خبر افزود: هیات بلندپایه ای به ریاست نیچروان بارزانی رئیس اقلیم به ایران سفر و در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه بر شخص بارزانی و من (کویستان محمد) در میان اعضای هیات اقلیم کردستان عراق «محمد حمه سعید» وزیر فرهنگ جوانان و «سوین دزیی» رئیس اداره روابط خارجی اقلیم کردستان به نیابت از احزاب سیاسی ائتلافی حاضر در کابینه اقلیم کردستان عراق نیز در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران حضور خواهند داشت.

پبش تر، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب خبر داد.

سید نظام الدین موسوی روز دوشنبه در نشست خبری درباره مراسم تحلیف رییس جمهوری گفت: مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری فردا سه شنبه ۱۲ مردادماه با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می شود و مراسم تحلیف و سوگند رئیس جمهور نیز در ۱۴ مردادماه برگزار خواهد شد. در ادامه، رای اعتماد مجلس به کابینه معرفی شده رئیس جمهور در دستور کار است و بعد از آن دولت جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اقلیم کردستان عراق مراسم تحلیف رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار

به گزارش خبرآنلاین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز در سفری رسمی بعد از حدود ۱۳ سال وارد بغداد شد و مورد استقبال مقامات عراقی قرار گرفت.

طبق گزارش المیادین، اردوغان قرار است با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و عبداللطیف رشید، رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه با آن‌ها گفت‌وگو کند.

به نقل از ایسنا قرار است ۲۰ توافق‌نامه نیز میان ۲ کشور امضا شود. یک توافق‌نامه استراتژیک درباره آینده روابط ۲ کشور نیز امضا خواهد شد.

اردوغان همچنین قرار است به اربیل سفر و با مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار کند.

سفر وی یک روزه است و درباره همکاری ترکیه و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو خواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898256

دیگر خبرها

  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان