Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:12:48 GMT

تاریخ عرضه جهانی گوشی ZTE Axon ۳۰ لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۹۲۴

تاریخ عرضه جهانی گوشی ZTE Axon ۳۰ لو رفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت ZTE نسل دوم تلفن هوشمند Axon ۳۰ با دوربین زیر نمایشگر را در اوایل این هفته معرفی کرد، اما این تلفن برای خرید فقط در چین در دسترس است. این سازنده گوشی در مورد عرضه جهانی آن در زمان عرضه در چین چیزی نگفت، اما یک توییت اخیر ممکن است به ما بگوید که گوشی هوشمند ZTE Axon ۳۰ چه زمانی در کشور‌های دیگر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توییتی که بلافاصله پس از انتشار تلفن در چین ارسال شد و توسط GizmoChina مشاهده شد، تأیید می‌کند که ZTE Axon ۳۰ در ماه سپتامبر به صورت جهانی عرضه می‌شود. البته هیچ اشاره‌ای به کشور‌هایی که در آن، این تلفن همراه در کمتر از دو ماه آینده منتشر می‌شود، نشده است، اما بر اساس تاریخچه باید تقریباً در همه جا از جمله اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه، آفریقا و آسیا و اقیانوسیه در دسترس قرار گیرد.

البته مشکل است که قیمت آن را حدس زد، زیرا نسخه بین المللی Axon ۳۰ مطمئنا گران‌تر از مدل چینی آن است. با این حال برای مقایسه، باید گفت که مشتریان در چین می‌توانند گوشی هوشمند ZTE Axon ۳۰ را از ۳ آگوست با قیمت ۳۴۰ دلار سفارش دهند.

گران‌ترین مدل گوشی Axon ۳۰ با حافظه‌های ۱۲/۲۵۶ گیگابایت حدود ۴۷۵ دلار قیمت دارد و در خارج از چین، ZTE Axon ۳۰ می‌تواند به راحتی تبدیل به یک تلفن هوشمند ۵۰۰ دلاری شود، که با توجه به سخت افزار داخل آن چندان بد نیست.

مشخصات کلی گوشی هوشمند ZTE Axon ۳۰

گوشی Axon ۳۰ در چهار نوع (حداقل در چین) عرضه می‌شود: حافظه‌های آن شامل ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است. جدا از میزان حافظه، هر چهار مدل دارای مشخصات یکسانی هستند، از جمله صفحه نمایش ۶.۹ اینچی FHD AMOLED، تنظیمات دوربین چهارگانه (۶۴MP+۶۴MP+۶۴MP+۸MP) و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی که در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

این گوشی از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع ۵۵ واتی و پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۷۰ تغذیه می‌کند. همچنین Axon ۳۰ با اندروید ۱۱ روی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

گوشی Axon ۳۰ شگفتی جدید شرکت ZTE

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید ZTE Axon ۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!