Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است رافا میر، ستاره لاروخا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو فصل بعد برای تیم بارسلونا بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فعالیت بارسلونا هنوز در فصل نقل و انتقالات تمام نشده و ممکن است بازیکنان جدیدی به فهرست این تیم اضافه شوند. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رافا میر از درخشش این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در بازی های المپیک و هت تریک در دیدار مقابل ساحل عاج استفاده کرده و به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده برای خرید این مهاجم جوان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافا میر که در حال حاضر برای تیم ولورهمپتون و در لیگ برتر بازی می کند، در المپیک امسال نمایش درخشانی را داشته و احتمالا در تابستان امسال راهی تیم بزرگ تری خواهد شد. البته نشریه ESPN مدعی شد بارسلونا سال گذشته نیز فرصت خرید رافا میر را در اختیار داشت، اما به جذب این مهاجم جوان رغبتی نشان نداد و حالا دوباره این بخت نصیب آنها شده است.

البته بلوگرانا در فصل تابستان امسال بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای را در بخش هجومی به خدمت گرفته و رافا میر در صورت انتقال به نوکمپ نیز کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت.

خود رافا میر که سابقه بازی کردن در لالیگا و باشگاه هوئسکا را در کارنامه دارد، برای بازی کردن دوباره در فوتبال اسپانیا چراغ سبز نشان داده است. در آخرین فصل رافا میر در 39 بازی برای هوئسکا به میدان رفته و در مجموع 16 گل نیز به ثمر رساند. در صورت انتقال این بازیکنت به بارسلونا یا هر تیم دیگری، مبلغ 25 درصد از قرارداد به هوئسکا تعلق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا المپیک توکیو فوتبال رافا میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد

کمپانی چند ملیتی آمریکایی نایکی با پیشنهادهایی به مراتب بالاتر از گذشته نمی‌خواهد قافیه را به رقیب آلمانی‌اش ببازد.

طرفداری | در روزهای اخیر، مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و شرکت نایکی در مورد تمدید قرارداد اسپانسرینگ پیراهن این تیم شدت گرفته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا و نایکی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد اسپانسری پیراهن این باشگاه هستند که در حال حاضر تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد. با این حال، بلوگرانا به دنبال فسخ زودهنگام این قرارداد به دلیل نقض مفاد آن توسط این شرکت آمریکایی است. نایکی قصد دارد قرارداد جدیدی 10 ساله با بارسلونا منعقد کند که شامل یک پاداش مالی در این فصل است که می تواند مشکلات فیرپلی مالی در خصوص حقوق و دستمزدها را در این باشگاه اسپانیایی حل کند.

نایکی نمی‌خواهد بازار بارسلونا را از دست بدهد

نایکی در روزهای اخیر تلاش زیادی می‌کند تا باشگاه بارسلونا را از دست ندهد. در واقع، روز گذشته نشستی در بارسلونا برگزار شد که مدیران ارشد این شرکت چند ملیتی آمریکایی در آن حضور داشتند. این نشست پس از آن برگزار شد که هفته گذشته در پاریس نیز مذاکرات در بالاترین سطح بین بارسلونا و نایکی انجام شد. این نشست توسط معاون اول رئیس باشگاه، رافا یوسته و معاون بازاریابی، ژولی گویو، نمایندگی می‌شد، در حالی که نیکولاس بارتس، معاون بخش اروپایی در این شرکت آمریکایی و آلبرت بارونه، یکی دیگر از افراد قدرتمند این برند که به شدت مرتبط با بارسلوناست، از طرف نایکی در این مذاکرات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد وسوسه‌انگیز پوما برای تصاحب پیراهن بارسلونا؛ دیگر جایی برای نایکی نیست!

پیشنهادهای جدید نایکی به بارسلونا

در این مذاکرات، نایکی هنوز به طور کامل به آنچه باشگاه بارسلونا خواستار آن است نرسیده است، اما تردیدی نیست که با افزایش پیشنهاد خود، به هیچ‌وجه نمی‌خواهد بازار پرسود بارسا را از دست بدهد. رویکرد این است که قرارداد از فصل آینده به مدت 10 سال تمدید شود. آنها نرخ ثابت خود را افزایش می‌دهند و همچنین به بارسلونا پاداشی برای تمدید قرارداد ارائه می‌دهند که می تواند به مناسبت 125 سالگی بارسلونا اهمیتی ویژه‌ای داشته باشد.

این فرمول می‌تواند تزریق حیاتی پول به بارسلونا از نظر فیرپلی مالی در خصوص حقوق و دستمزدها باشد تا به قانون 1 به 1 بازگردد. در واقع، این پیشنهاد باید یکی از بزرگترین پیشنهادات در تاریخ اسپانسرینگ ورزشی باشد. در مجموع هنوز رقمی از پیشنهاد بالای نایکی در رسانه‌ها وجود ندارد اما به طور خلاصه می‌توان این پیشنهاد را در این سه مورد خلاصه کرد:

تمدید قرارداد به مدت 10 سال، از فصل آینده افزایش نرخ ثابت پرداختی به بارسلونا پرداخت پاداش ویژه به مناسبت 125 سالگی باشگاه بارسلونا

وضعیت فعلی بارسلونا و نایکی

در حال حاضر، بارسلونا به دلیل حکم دادگاه، تا زمان حل و فصل پرونده حقوقی با نایکی، نمی‌تواند قرارداد خود را با این شرکت فسخ کند و آنها باید تا سال 2028 به قرارداد خود با این کمپانی آمریکایی متعهد باشند. این به معنای آن است که بارسلونا در حال حاضر نمی‌تواند با اسپانسرهای دیگر مذاکره رسمی داشته باشد. همانطور که گفته شد بارسلونا هنوز به طور رسمی به پیشنهاد نایکی پاسخ نداده است. این باشگاه فعلا در حال بررسی گزینه‌های مختلف و مذاکره با سایر اسپانسرهای بالقوه مانند پوما است. هدف بارسلونا این است که بهترین قرارداد اسپانسرینگ ممکن را برای خود تضمین کند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!