Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@09:46:23 GMT

سیتی در آستانه یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۰۶۷

سیتی در آستانه یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، مدعی شد که احتمالاً جک گریلیش به زودی قرارداد جدیدی با استون ویلا امضا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هر روز شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه منچسترسیتی شنیده می‌شود. در روزهای اخیر گفته شد که این باشگاه قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد هنگفت به تاتنهام ستاره اول این تیم ملی لندنی یعنی هری کین را به خدمت بگیرد اما قطعاً سیتیزن ها کار دشواری برای نهایی کردن انتقال پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هری کین تنها هدف نقل و انتقالاتی بزرگ منچسترسیتی در این تابستان محسوب نمی‌شود. جک گریلیش، ستاره استون ویلا و تیم ملی انگلیس، یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا به حساب می آید و گفته می شود که او از سران باشگاه درخواست کرده تا هرطور که شده این هافبک خلاق را به خدمت بگیرند.

اما نشریه سان انگلیس اخیراً در یک گزارش مدعی شد که باشگاه استون ویلا قصد دارد با پیشنهاد جذاب 200 هزار پوند حقوق هفتگی به جک گریلیش این بازیکن را حفظ کند. در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، نیز تاکید کرده که در صورت عدم توافق منچستر سیتی برای جذب ستاره انگلیسی طی یک هفته آینده، گریلیش پای مذاکره با استون ویلا خواهد نشست و قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا خواهد رساند؛ اتفاقی که قطعاً یک شکسته بزرگ نقل و انتقالاتی برای سیتیزن ها محسوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منچسترسیتی فوتبال هری کین نقل و انتقالاتی استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد

طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که دیروز چهارشنبه ۸ فروردین بود و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم