Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@23:37:03 GMT

قیمت گوشی های جدید در بازار / ۱۱ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۰۷۱

قیمت گوشی های جدید در بازار / ۱۱ مرداد

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین ارزان ترین موبایل های سامسونگ +قیمت قیمت گوشی (محدوده ۲ میلیون تومان) قیمت گران ترین گوشی های بازار / ۱۰مرداد قیمت گوشی ویژه عکاسی / ۱۰مرداد قیمت گوشی (محدوده ۳ میلیون تومان).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت موبایل قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص سرطان پوست در چند ثانیه با گوشی موبایل!


به گزارش تابناک به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه کوئین مری لندن و دانشگاه گلاسکو راه حل جدیدی برای تشخیص سرطان پوست پیدا کردند که به ادعای آنها می‌تواند حرکتی انقلابی در این حوزه تلقی شود. آنها سنسوری ساخته‌اند که برای تشخیص سرطان پوست از تشعشعات تراهرتز با فرکانس پایین (THz) استفاده کرده که دقیق‌تر از  میکروسکوپ و به همان اندازه دقیق، اما ایمن‌تر از سی تی اسکن است.

این همان فناوری است که در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند مجهز به 6G استفاده خواهد شد. در حالی که تکنیک‌های اسکن سنتی تصاویری از بافت ایجاد می‌کنند، اسکن با استفاده از تشعشعات THz به چگونگی واکنش بافت به فرکانس‌های رادیویی خاص می‌پردازد. به گفته محققان، این بدان معناست که می‌تواند حتی تعداد کمی از سلول‌های سرطانی را شناسایی کند.

آنها ادعا می‌کنند که حسگر جدید می‌تواند سرطان پوست را «در عرض چند ثانیه» و با «حساسیت استثنایی» تشخیص دهد و در آینده می توان آن را در یک دستگاه دستی گنجاند تا بیماران را راحت تر حتی در خانه تشخیص دهد.

در حال حاضر با استفاده از دستگاه‌های میکروسکوپی و اسکن‌های سی تی سرطان پوست تشخیص داده می‌شود که فرد باید به بیمارستان مراجعه کرده و زیر تجهیزات حجیم قرار گیرد.

 

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • قیمت گوشی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • تشخیص سرطان پوست در چند ثانیه با گوشی موبایل!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!