Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم پرسپولیس تهران با حضور در برنامه فوتبال برتر درمورد موارد مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد نورالهی هافبک پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به دستیابی سرخ‌ها به پنجمین قهرمانی پیاپی گفت: شرایط خیلی سختی را داشتیم و قطعا از خودگذشتگی خیلی زیادی برای دستیابی به جام پنجم نیاز بود و باید قوی تر ظاهر می شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر با شرایطی که کادرفنی شکل داد و بازیکنانی که باید تحسین کنیم آنها را، علیرغم مصدومیت‌هایی که داشتند بار دیگر به این موفقیت رسیدیم. خیلی ساده گفته می شود پرسپولیس ۵ جام به دست آورده اما اگر بخواهیم به این راه ریز شویم شرایط سختی برای تمامی بازیکنان گذشت. در شش سال اخیر تیم پرسپولیس فوق العاده ظاهر شد و در لیگ پانزدهم به دلیل تفاضل گل قهرمان نشد. 

نوراللهی با اشاره به عملکرد تیمی و اتحاد این تیم برای دستیابی به موفقیت گفت: به نظرم کار گروهی در این مهم تاثیرگذار بود. باید از آقا سید اسم ببرم که خیلی زحمت کشید. کار فردی نه، در پرسپولیس کار گروهی به نتیجه رسیده است. به کسی اجازه ندادیم که از کار فردی اسم ببرد. کار گروهی سرلوحه کار ما بود. یک تیم یک دل و همدست بودیم که در بازی برای همدیگر جان می دهیم. اگر یک نفر لایی بخورد همه پشت او در می آییم. اتحاد بیشترین کمک را به تیم ما کرده است. در لیگ پانزدهم وقتی قهرمان نشدیم ولی یکصد هزار نفر ما را ایستاده تشویق کردند سهم زیادی در موفقیت ما داشت و این موفقیت‌ها نتیجه حمایت هواداران است.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره اینکه در پنج جام اخیر این تیم در چند تای آن حضور داشته گفت: اولی را یک نیم فصل بودم و بقیه را هم کامل بودیم. برای سربازی راهی تراکتور شدم و یک نیم فصل نبودم.

وی بعد از نشان دادن صحنه های مربوط به جدایی اش از پرسپولیس برای خدمت سربازی گفت: من از بچگی عاشق این تیم بودم. خودم را در مقابل خیلی از هواداران کمتر می دانم. هوادارانی که همه چیزشان پرسپولیس است. جدایی از پرسپولیس سخت است. همیشه مدیون هواداران هستم و روز سختی برایم بود. هواداران همیشه به من لطف داشتند و آن روز هم جو فوق العاده ای شکل دادند و مدیون آنها هستم. من هشت سال در پرسپولیس هستم و البته با توجه به سربازی هفت فصل در این تیم بودم.

نوراللهی درباره حضورش در فاز تهاجمی تیم گفت: در نیم فصل اول کمبود مهاجم داشتیم. کادرفنی و آقا یحیی از من خواست مهاجم بازی کنم. کار سختی بود یک هافبک دفاعی بخواهد مهاجم باشد و شرایط برایم سخت شده بود اما تیم نیاز داشت. خدا را شکر تا حدودی خواسته کادرفنی را برآورده کنم. همین حضور باعث شد تا وقتی به خط هافبک بازگشتم بازی هجومی را داشته باشم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره تعریف اسکوچیچ که از او به عنوان موتور تیمش یاد کرده گفت: ایشان لطف داشته است. در تیم ملی شرح وظایف من کاملا متفاوت است. به عنوان هافبک آخر بازی می کنم و رو به جلو نمی روم. در پرسپولیس خیلی راحت تر بازی می کنم و احساس آرامش دارم. اعتمادبنفسی که بازیکنان می دهند خیلی خوب است. 

تیم سپاهان تا روز آخر مبارزه کرد و جنگید. سپاهان و پرسپولیس خودشان را تیم های دیگر جدا کردند. تا یک جایی خیلی از تیم ها شانس داشتند، مثل گل گهر، استقلال، فولاد و تراکتور. از یک جایی دیگر اما جنگ قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان بود اما خدا را شکر توانستیم این جنگ را ببریم.

وی ادامه داد: ۶۵ امتیاز و قهرمان نشدن سخت است اما تیم نویدکیا فوق العاده عمل کرد و اگر ما نبودیم سپاهان قهرمان می شد. ما باید تا آخر می جنگیدیم. ما ۲ امتیاز جلو بودیم و به دنبال این بودیم که فقط برنده شویم.

نوراللهی درباره بازی با تراکتور و زمانی که از حریف عقب افتاده بود گفت: زمانی که بازی یک هیچ شد انگار آب سردی روی ما ریخته شد اما اعتمادبنفس بچه ها زیاد بود. فکر می کردم نکند قهرمانی پنجم از دست ما برود. بعد از گل ۵ دقیقه بد کار کردیم اما در ادامه فوق العاده و بی نظیر بودیم. مهدی هم خوب کار کرد برای ما. او بازیکن جوانی است و ۹ گل زد  و خیلی کمک کرد. خدا را شکر و البته سه بازی آخر خیلی به ما سخت گذشت.

نوراللهی درباره تقابل با استقلال در این فصل و موقعیت هایی که در بازی رفت از دست داد گفت: استقلال تیم خوبی بود و بازی که ۲-۲ شد و موقعیت هایی را از دست دادم. انتقادها تا یک حدی درست بود اما بعضا هم بی احترامی بود. باید فوتبالی نگاه کرد. باید بر اساس آنالیز فوتبال نظر داد و تحلیل داشت. دومین بار بود که با در دوران فوتبالی ام با گلر حریف تک به تک شده بودم. با این حال به نظرم بهترین بازی فصل من مقابل استقلال بود. یک سری انتقادات شد و چشم پوشی کردم و می خواستم با عملکردم نشان دهم. خیلی از هواداران هم به من بعد از آن بازی محبت داشتم و از آنهایی که حمایت کردند انرژی گرفتم و در ادامه راه بازی کردم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی احمد نورالهی پرسپولیس تهران تراکتور تبریز فوق العاده خدا را شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا فرشاد پیوس، درباره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس این هفته نمایش جالب توجهی داشت و به یک تیم با انگیزه و با شور و اشتیاق تبدیل شده که تشنه پیروزی است. با تغییراتی که اعمال شده، تیم نفس تازه‌ای گرفته و همین موضوع نیز باعث نتیجه‌گیری شده است. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و در پرسپولیس این موضوع بیشتر از بقیه تیم‌ها مشهود است.

فرشاد پیوس

وی افزود: پرسپولیس در خط دفاع و حمله به انسجام رسیده و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کنند. از طرفی هم، تیم بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهد با پرس بالا آن را پس می‌گیرد و بعد به سمت دروازه حریف یورش می‌برد. نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس در این هفته‌ها این است که این تیم به شدت تشنه گلزنی‌ است و بر خلاف تیم‌های که گل می‌زنند و دفاع می‌کنند، بعد از رسیدن به گل باز هم تلاش می‌کند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برساند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: شوکی که با عوض شدن سرمربی در پرسپولیس ایجاد شد خوشبختانه مثبت بود و معمولا این اتفاق همیشه رخ می‌دهد. اگر به فوتبال اروپا هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آ.اس رم هم با اخراج خوزه مورینیو و حضور دنیله دِروسی، نتایج خوب و جالب توجهی می‌گیرد.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی از شرایط موجود خسته شده بود و خواسته‌هایش انجام نمی‌شد و باید می‌رفت. بعد از جدایی او پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد. مهره‌های خوبی همچون عبدالکریم حسن،‌ اوستون اورنوف، عیسی‌ آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو جذب شدند و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شده است. تیم، نیمکت خوب و قوی دارد که این موضوع یکی از امتیازات مهم در مسیر قهرمانی‌ است.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ دست خواهد یافت یا خیر؟» عنوان کرد: تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و بدون اغراق پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و تیم از نظر ساختار دفاعی و تهاجمی در فرم ایده‌آلی قرار دارد. با توجه به شرایطی که من می‌بینم مسلما استقلال امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص حواشی ایجادشده و بیانیه‌نویسی استقلال در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس نیز عنوان کرد: این رفتارها دیگر منسوخ و زننده شده و حمله به پرسپولیس دیگر یه پروژه نخ‌نما است. مردم فوتبال را بیشتر از من و سایر دوستان می‌فهمند و آنالیز می‌کنند و فریب این جریانات را نمی‌خورند. هر تیمی که آرامش داشته باشد، مسلما به قهرمانی خواهد رسید. بیانیه نوشتن و این قبیل کارها در گذشته اثر داشت! اکنون فوتبال به‌روز شده است و دیگر مثل سابق نیست که با لشکرکشی قهرمان شوید!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس این هفته سرخ‌ها با سپاهان نیز افزود: سپاهان تیم شایسته و خوبی است. در این سال‌ها هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی گرفته است اما متاسفانه مربیان این تیم کارآمد نبودند و فقط جیب‌های خود را پر کردند و رفتند. اگر نگاه کنید تیم‌های که مربی خارجی آوردند نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند اما در آن‌سو می‌بینم مربیان جوانی مثل محرم نویدکیا و سعید دقیقی نتایج خوبی گرفته‌اند. بهتر است به مربیان ایرانی اعتماد شود زیرا آنها به شرایط آشنا و از همه مهم‌تر سرمایه فوتبال ما هستند. قطعا این بازی نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ دارد و کار برای پرسپولیس در این دیدار سخت خواهد بود. بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است. اما مطمئنم با توجه به شرایط، پرسپولیس برنده خواهد شد.

کد خبر 846308 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت