Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:45:20 GMT

ترتیل صفحه 171 قرآن/ ماجرای اصحاب سَبت+فیلم، متن و مفاهیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۱۷۴

ترتیل صفحه 171 قرآن/ ماجرای اصحاب سَبت+فیلم، متن و مفاهیم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت‌های دینی: پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اَلقُرآنُ غِنًی لاغِنی دونَهُ وَ لا فَقرَ بَعدَهُ» قرآن، توانمندی است که هیچ توانی جایگزین آن نمی‌شود و پس از آن هیچ فقری باقی نمی‌ماند. (تفسیرابی الفتوح ۱/۱۰)

در ادامه تلاوت ترتیل صفحه ۱۷۱ قرآن کریم شامل آیات ۱۶۰ تا ۱۶۳ سوره مبارکه اعراف با صدای شهریار پرهیزکار تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن پیامبر آیات ترتیل صفحه 171 قرآن سوره اعراف شهریار پرهیزکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در ۲ سال گذشته ۸ درصد در شهرستان‌های استان تهران توسعه سنواتی داشته‌ایم، یعنی دانش‌آموزان پایه نهم به جای رشته‌های نظری به سمت رشته‌های مهارتی سوق داده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نشست مدیران روابط عمومی مناطق و رسانه‌ها عصر امروز با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و برخی اصحاب رسانه در سالن هاشمی رفسنجانی اداره کل برپاشد. 

مسعود بهرامی در این نشست با تبریک و عرض خداقوت به سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص تحقق وعده صادق، اظهار داشت: از دید تربیتی اگر بخواهیم به این اقدام نگاه کنیم دو نکته قابل تأمل وجود دارد؛ نکته اول اینکه به اندازه‌ای که دشمن جسارت کرد ما عمل کردیم، همانند وصیت امیرالمؤمنین(ع) به امام حسن(ع) در خصوص ابن ملجم مرادی و نکته دوم رعایت اخلاق جنگی است که با وجود حمله وسیع از سمت ایران، کشته‌ای غیرنظامی نداشته و این نشان دهنده این است که جنگ ما، جنگ اخلاق است دفاع ما نیز دفاع اخلاق بوده و مانند رژیم غاصب کودک‌کش نیستیم.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نشست گفت: این جلسه به جهت همفکری، هم اندیشی و هم افزایی با کسانی که دستی بر آتش رسانه دارند و در فضای رسانه‌ای موفق بوده اند، برپا شده است. هدف از تشکیل این جلسه رفع چالش‌های عرصه رسانه با کمک یکدیگر است تا قدرت رسانه‌ای مناطق را افزایش دهیم و بر روی سه کلید واژه اساسی؛ معلم، مدرسه و دانش‌آموز در حوزه رسانه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص اقدامات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: اقدامات زیادی در عرصه‌های متفاوت صورت گرفته که نیاز به پیوست‌های رسانه‌ای مطلوب دارد، از آن دسته می‌توان به این مورد اشاره کرد که اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای اولین بار پس از قریب به 30 سال میانگین نمرات امتحانات نهایی ما از میانگین کشوری بالاتر آمد. 

وی گفت: در 2 سال گذشته 8 درصد در شهرستان‌های استان تهران توسعه سنواتی داشته‌ایم، یعنی دانش‌آموزان پایه نهم به جای رشته‌های نظری به سمت رشته‌های مهارتی سوق داده شدند. همه درگیر آموزش و پرورش هستند یا خودشان یا فرزندشان و یا از صورت‌های دیگر و ما باید با رشد فعالیت‌های رسانه‌ای بتوانیم این جمعیت بالا را به قدری مؤثر مورد استفاده قرار دهیم و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف را به شکل مطلوب انعکاس دهیم.

آموزش رایگان مهارتی به دانشجویان و دانش آموزان/ مهارت‌آموزی 4.5 میلیون نفر در کشور

گفتنی است، در ادامه این نشست روابط عمومی‌های آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان تهران و برخی اصحاب رسانه به بیان چالش‌ها و مشکلات این حوزه پرداختند و خواستار تعامل بیشتر و دو سویه آموزش و پرورش با اصحاب رسانه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است
  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • کتاب مهندسی «مرجع جامع کنترل»، در سیستم حمل و نقل چاپ و راهی بازار نشر شد