Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:03:37 GMT

واکسیناسیون فرهنگیان در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۱۸۸

واکسیناسیون فرهنگیان در شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مصطفی قنبریان، مسئول طرح واکسیناسیون فرهنگیان شاهرود گفت: فرهنگیان بر اساس زمان بندی به صورت مدرسه‌ای هر نیم ساعت برای واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

بیش از ۳ هزار فرهنگی در شهرستان شاهرود مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.

انتهای پیام / گ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح سه شنبه و با استقرار سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان شاهد بارش باران و کاهش دمای هوا هستیم. این موضوع سبب بروز لغزندگی و مه گرفتگی شدید در معابر استان به خصوص راه‌های کوهستانی شده است.

بارش باران به خصوص در ارتفاعات سبب شده تا تردد خودروها با مخاطراتی روبرو شود رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هیچ گره ترافیکی در جاده‌های استان همزمان با صبح سه شنبه وجود ندارد، گفت: تردد در جاده‌های استان در حال انجام است.

سرهنگ موسی بزرگی با بیان اینکه تردد در جاده‌های کوهستانی استان سمنان به دلیل بارش باران کند اما روان است، تاکید کرد: به دلیل کاهش دید و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌شود تا فاصله طولی و سرعت مطمئن را حتماً رعایت کنند.

وی با بیان اینکه پرهیز از عجله در زمان مه آلودگی و لغزندگی جاده‌ها از مهمترین توصیه‌های دیگر پلیس راه به مردم است، افزود: به مردم استان توصیه می‌شود که در صورت عدم داشتن کار ضروری به جاده‌های مرتفع استان وارد نشوند.

هم اکنون محورهای دامغان- کیاسر، شاهرود - توسکستان، شاهرود خوش ییلاق - آزاد شهر، شاهرود- میامی و رضوان به تیل آباد، دامغان به سمنان از طریق آهوان و فولاد محله میزبان بارش نسبتاً شدید، مه گرفتگی و کاهش دید افقی است. وضعیت مه آلودگی به خصوص در محور دیباج و خوش ییلاق بیش از دیگر نقاط است.

از سوی دیگر بارش باران همچنین سبب برودت هوا نیز شده است دمای هوا اغلب نقاط استان سمنان به صورت میانگین بین پنج تا هشت درجه نسبت به روز قبل سردتر شده است. به گفته هواشناسی، بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

سامانه بارشی که امروز در استان سمنان استقرار دارد تا شامگاه چهارشنبه مهمان مردم این استان خواهد بود و از بامداد پنجشنبه به مرور استان را ترک خواهد کرد.

کد خبر 6086072

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود