Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز (سه‌شنبه ۱۲ مردادماه) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های امروز واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا تحلیف رئیس جمهور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد