Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نعمتی که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد علاقه‌مند است فصل بعد به پرسپولیس بیاید و دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر حالا باید حضوری پرقدرت در نقل و انتقالات داشته باشد تا خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده کند. معمولا تیم‌های مختلف به ندرت راضی به از دست دادن بازیکنان تاثیر گذار خود در نقل و انتقالات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر اینکه تیم‌های خواهان پول زیادی بابت رضایتنامه پرداخت کنند ولی این کار برای تیم‌های لیگ برتری که خودشان غرق در مشکلات مالی هستند کار دشواری خواهد بود.

لازم به ذکر است بعضی از باشگاه‌ها وقتی تیم‌های دیگر را خواهان بازیکنان خود می‌بینند حتی برای بازیکنان معمولی تیمشان هم رقم‌های بسیار بالایی طلب می‌کنند که در نوع خود عجیب است.بعد از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، سرخ پوشان در پست مدافع وسط نیاز به بازیکن جدید دارند و در واقع اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی گرفتن مدافع جدید است.

یحیی طی روزهای گذشته به سراغ شاگرد سابق خود در پدیده یعنی علی نعمتی رفت. این بازیکن که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد علاقه مند است فصل بعد به پرسپولیس بیاید و دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که خود این بازیکن با یحیی به توافق رسیده است ولی باشگاه پرسپولیس باید رضایت مدیران پدیده را جلب کند.

 گفتنی است باشگاه پدیده که خودش درگیر مشکلات مالی است می‌خواهد در صورت از دست دادن ستاره‌های خود مثل علی نعمتی پول خوبی بدست بیاورد تا بتواند مشکلات مالی خود را برطرف کند. از همین رو پیگیری ما نشان می‌دهد باشگاه پدیده به این راحتی رضایتنامه نعمتی را صادر نخواهد کرد و تنها در صورتی اجازه پرسپولیسی شدن نعمتی را می‌دهد که باشگاه پرسپولیس سر کیسه را شل کند و مبلغ درخواستی آن‌ها را بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسولیس علی نعمتی محمد حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی

مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد.

به گزارش رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟! مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

دیگر خبرها

  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!