Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:43:25 GMT

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۳۰۵

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از جلسه فوق‌العاده مجمع هیات فوتبال استان قم در اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون وقت به سرپرستی حیدر بهاروند رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیات ورزشی پرمخاطب و البته پرحاشیه و ضعیف داد، حالا قرار است مجمع انتخابات این هیات ورزشی روز ۲۱ مرداد ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوبتال بعد از برکناری بهرامی، در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ قدرت‌الله باقری را به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب کرد و باقری از آن زمان مسوولیت اداره امور این هیات را عهده‌دار است، کسی که اکنون یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم نیز به شمار می‌رود و باید با چهار رقیب دیگر روبه‌رو شود.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال زمان برگزاری مجمع انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم را برای روز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه اعلام کرد و این مجمع با حضور مسوولان این فدراسیون و دیگر اعضاء راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در قم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که ثبت‌نام از افراد واجد شرایط کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان قم در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد و بیش از یک ماه طول کشید که کمیته سه نفره بررسی صلاحیت کاندیداها، اسامی نهایی نامزدهای ریاست و اعضای هیات رئیسه این هیات را معرفی کند.

هیات رئیسه هیات شامل چهار نفر اعم از رئیس هیات، دو نفر نایب‌رئیس شامل نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس بانوان و یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر استان قم است و هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب‌رئیس اول و بانوان معرفی کنند.

پنج کاندیدای نهایی انتخابات ۲۱ مرداد هیات فوتبال استان قم قدرت‌الله باقری‌راغب، حمیدرضا بیگدلی، محسن رمضان‌بیگی، اکبر روح‌پرور و یدالّله یامولا هستند‏، در حالی که برای پست نایب‌رئیس آمنه رسولی به عنوان نایب‌رئیس بانوان و برای پست نماینده باشگاه‌ها احمد محسنی از کمیته سه نفره تایید صلاحیت گرفته‌اند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال قم مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج