Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نفت مسجد سلیمان به دنبال ضایعه دردناک برای مدافع این تیم پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته بر اثر یک سانحه رانندگی، برادر و برادرزاده‌ بهروز نوروزی فرد، مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درگذشتند.

بر همین اساس باشگاه نفت مسجد سلیمان پیام تسلیتی را خطاب به مدافع خود منتشر کرد:

درگذشت و داغ برادر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان باشگاه نفت مسجد سلیمان باشگاه نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم

سیدمصطفی موتورچی دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، مربیگری را قدم اول در برگزاری رویداد تئاتر مردمی بچه های مسجد دانست و گفت: ما کارگاه‌های پرورش مربی را ۲ سال پیاپی برگزار کردیم چه به صورت مناطق هشتگانه و چه به شکل استانی و منحصر به هر استان. ما فکر کردیم این مربی است که باید بیاموزرد چطور گروه را تشکیل دهد و بچه‌های تئاتر مسجد را مربیگری کند، بنابراین تربیت مربی و مربیگری را در قالب کارگاه‌های آموزشی کشور مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر فرآیندمحور بودن تئاتر مردمی بچه‌های مسجد بیان کرد: ما به دنبال چیدن میوه‌های آماده نیستیم. جریان تولید نمایش مراحلی دارد که در رویداد تئاتر مردیم بچه های مسجد، کشف استعدادها در فضایی به نام مسجد و با روحیه مسجدی قدم اولی است که باید برداریم و در سند چشم‌انداز بچه های مسجد هم به آن اشاره شده است.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد افزود: در مرحله بعد برای جمع شدن گروه نمایشی آنچه ضرورت دارد نمایشنامه است که سه دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها را با همین هدف طراحی و برگزار کردیم تا بتوانیم خوراک متون نمایشی گروه‌های مسجدی را، تامین کنیم. بر همین اساس بیش از ۱۵۰ نمایشنامه نوشته، چاپ و منتشر شد و در اختیار گروه‌های سراسر کشور قرار گفت.

وی همچنین گفت: نقطه دوم فرآیند، سوق دادن نمایش ها به مساجد مختلف است. با این رویکرد ما ۲ سال متوالی رویدادهای تولیدی طراحی کردیم. به این معنا که در سراسر کشور فراخوانی به همراه یک شیوه‌نامه اجرایی به گروه‌ها اعلام کردیم و از طریق حوزه های استان‌ها بر آنها نظارت کردیم تا سلسله رویدادهای تولیدی که از محله شروع می‌شد، به شهرستان ختم ‌شود و از شهر به استان و در نهایت به کشور برسد. در این دوره ما کار را با ۲۰۰ گروه شروع کردیم و به مرور به ۸۰۰ گروه نمایشی در سراسر کشور رسید.

موتورچی بیان کرد: طبق چشم‌انداز سند تئاتر بچه‌های مسجد، در سال اول سه ساله دوم هستیم، لذا بچه‌های نسل اول از مرحله تبیین عبور کرده و گروه‌ها در مساجد تثبیت شدند و کم کم باید وارد فرآیند ارتقای کیفیت و بحث فنی شویم لذا باید جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد بعد از چهار سال دوباره برگزار می‌شد. این جشنواره فراخوانی نداشته و ما فرآیندی را طراحی کرده‌ایم و ۲ سال رویداد برگزار و در هر دوره برگزیدگان آن را رصد کردیم. یعنی وقتی رویدادهای استانی برگزار شد، سه اثر از هر استان به ما معرفی شد و ما فیلم تمام تولیدات را مورد بازبینی قرار دادیم و از میان آنها چیزی حدود ۴۰ اثر به مرحله بازبینی حضوری رسید که اکنون در مرحله نهایی بوده و از دل آن آثار، ۱۴ اثر به جشنواره پانزدهم راه خواهند یافت.

دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در سخنانش تاکید کرد: در جشنواره امسال نکته حائز اهمیت این است که فراخوانی برای حضور گروه ها منتشر نشده و بهترین های تولیدات سه سال اخیر مراکز استانی در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی درباره تفاوت آثار این جشنواره با رویدادهای مرسوم بیان کرد: در این جشنواره متن نوشته شده در اختیار گروه گذاشته و این متون منحصرا برای مسجد و اجرا در مساجد نوشته شده که آثار وابستگی حداقلی به آکسسوار و نور دارند تا نمایش ها به شکل سبک و پرتابل اجرا شوند. همچنین گروه‌های نمایشی، بچه‌های حرفه‌ای تئاتر نیستند بلکه افرادی هستند که در فضای مسجد زیست می‌کنند و با گروه‌های تئاتر آشنا شده‌اند و به واسطه کارگاه‌های پراکنده‌ای که در استان ها و کارگاه‌های متمرکزی که در مناطق هشت‌گانه همایش محرابیان برگزار کردیم، به رشد رسیده‌اند.

موتورچی افزود: دیگر تفاوت جشنواره امسال این است که شرکت‌کنندگان طی ۲ سال و نیم در دوره جدید این سند، با دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد، زیست کردند و پله پله با ما جلو آمدند و ما هم در استان‌های مختلف نیازسنجی انجام دادیم و هرجا نیاز به کارگاه نویسندگی، کارگردانی و ... بوده دوره‌ها را برگزار کردیم تا گروه‌ها به شکل اصولی آماده شوند.

وی درباره نحوه انتخاب آثار نیز گفت: ما از دل همه آثار برگزیده استان‌ها، تولیدات را انتخاب کردیم. مراحل بازبینی در آغاز از روی فیلم و در مرحله بعد به صورت حضوری انجام شد تا جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر بافق استان یزد برگزار شود. ما در تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی به فرآیندها و تمام نیازهای یک گروه در مسجد فکر کردیم و در وقفه چهار ساله‌ای که جشنواره برگزار نشد، سعی کردیم مسایل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم تا افراد منحصرا برای مساجد فعالیت کنند.

کد خبر 6083264 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی