Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@14:56:23 GMT

دسترسی به توییتر با حساب کاربری گوگل و اپل ممکن شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۳۴۲

دسترسی به توییتر با حساب کاربری گوگل و اپل ممکن شد

آفتاب‌‌نیوز :

کاربران می توانند اکنون از حساب کاربری گوگل برای دسترسی به توییتر از طریق اپلیکیشن موبایل و وب استفاده کنند. در دستگاههای iOS هم امکان ورود به اپلیکیشن توییتر با استفاده از حساب کاربری اپل وجود دارد و این شرکت قصد دارد حمایت از این سرویس برای ورود از طریق وب را هم اضافه کند. همچنین امکان استفاده از هر دو حساب کاربری گوگل و اپل برای ایجاد حساب جدید در توییتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان این دو گزینه، ورود با حساب کاربری اپل جالب تر است. اپل این گزینه را در کنفرانس طراحان جهانی سال ۲۰۱۹ به عنوان گزینه ای برای ورود به سرویسها از فیس بوک و گوگل معرفی کرد. این شرکت مدعی است ورود با سرویسها با استفاده از حساب کاربری اپل مانع ردیابی می شود و به کاربران امکان می دهد با تولید آدرسهای ثانویه ای که هر گونه پیامی را از اپلیکیشنها و سرویسها به صندوق دریافت ایمیل کاربر فوروارد می کنند، ایمیل خود را پنهان کنند.

بر اساس گزارش انگجت، به هر شکل اقدام توییتر در افزودن پشتیبانی از هر دو حساب کاربری گوکل و اپل، کار را برای کاربران جدید راحت تر می کند. خود توییتر هم امکان استفاده از حساب کاربری توییتر را برای دسترسی به بعضی وب سایتها فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توییتر گوگل اپل حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده سازمان هواشناسی و مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، یک سامانه بارشی از ساعات ابتدایی سه شنبه ۲۸ فروردین استان بوشهر به ویژه نواحی جنوبی استان را در بر می‌گیرد و تا روز چهارشنبه بارندگی‌های مؤثری دارد.

وی افزود: این سامانه در استان‌های همجوار نیز بارش‌هایی را به همراه دارد و همین موضوع، احتمال وقوع سیلاب از حوضه‌های بالادست استان را تشدید می‌کند.

آمادگی سدهای استان

محمدی عنوان کرد: با توجه به عدم وقوع بارندگی‌های مؤثر در سال آبی جاری، ظرفیت ذخیره سازی مناسبی در سدهای استان بوشهر از جمله سد رییس‌علی دلواری، سد تنگ ارم، سد اخند، سد باغان، سد خاییز و سد ارغون وجود دارد و پروژه‌های در حال احداث نیز در شرایط پایداری در برابر سیلاب‌ها قرار دارند.

وی تصریح کرد: علیرغم وجود ظرفیت ذخیره سازی، امکان وقوع سیلاب‌های میان حوضه‌ای نیز محتمل است و ضروری است تا همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع سیلاب، آمادگی لازم را داشته باشند.

لزوم پرهیز از حضور در حاشیه رودخانه‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر اظهار کرد: از شهروندان عزیز به ویژه ساکنین حاشیه رودخانه‌ها و آبراه‌ها تقاضا می‌شود در زمان سیلاب از هر گونه ورود یا تردد در محدوده حریم و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی یادآور شد: هرگونه ورود به محدوده تأسیسات آبی از جمله سدها، بندها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و … غیرمجاز است و در زمان وقوع سیلاب به بروز خسارات جبران ناپذیری منتهی خواهد شد.

کد خبر 6078623

دیگر خبرها

  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • آموزش: چگونه از ابزارهای چت‌جی‌پی‌تی، کوپایلوت و جمینای استفاده کنیم
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • ورود هوش مصنوعی به بازی فوتبال
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)