Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی چینی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره شکست ۲ بر یک تیم استقلال مقابل سپاهان در هفته سی‌ام لیگ‌برتر گفت: استقلال با وجود اینکه می‌دانست نتیجه بازی تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت، با نفرات اصلی بازی کرد. کادر فنی قصد داشت بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند تا آماده مصاف با گل‌گهر در جام حذفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتایج خوب استقلال با فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم تصریح کرد: استقلال با مجیدی روند خوبی را در لیگ برتر داشت و توانست امتیازات ارزشمندی را کسب کند، به طور حتم روندی که آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر داشتند اگر از ابتدای فصل داشتند استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شد و جام را بالای سر می‌برد.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد دیدار با گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر انگیزه‌های زیادی برای بازی با استقلال در جام حذفی دارد، اما استقلال این توانایی را دارند تا این تیم را شکست دهد و به فینال راه یابد. استقلال در این فصل شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی است.

چینی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان استقلال از الان به فکر فصل آینده باشند و تیم آماده‌ای به مسابقات بفرستند. بیشتر بخوانید: ریگی علاقه‌مند به ماندن در استقلال

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی چینی استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به شدت مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و در بیشتر بازی‌های استقلال نیز به میدان رفته، گوستاوو بلانکو است مهاجم آرژانتینی اشت که اعتماد ویژه سرمربی تیم را با خود دارد.

بلانکو در این فصل موفق شده است که دو گل حساس را برای تیمش وارد دروازه حریفان کند. او هم در دیدار برابر تراکتور و هم استقلال خوزستان توانست گل زنی کند و با وجود اینکه آمار گل‌های زده او برای یک مهاجم پایین‌تر از حد انتظار است، ولی این بازیکن به خاطر سبک بازی که دارد، رضایت کادر فنی را به دست آورده است.

این مهاجم تنومند آرژانتینی با استفاده از قد بلند خود و همچنین قدرت بدنی که دارد، در بسیاری از جنگ‌های فیزیکی و هوایی پیروز شده و در کارهای دفاعی نیز همواره به هم تیمی‌هایش کمک می‌کند و همین عملکرد سبب شده تا نکونام از این بازیکن رضایت داشته باشد.

با آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر در سال جدید، هواداران استقلال و کادر فنی این تیم به درخشش مهاجم آرژانتینی امید بیشتری دارد، چرا که آبی‌ها می‌توانند از برنامه فشرده رقبای خود نهایت استفاده را برده و با کسب امتیازات لازم شگفتی که در پایان سال قبل رخ داده بود را تکمیل کرده و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

استقلالی‌ها در هفته‌های باقی مانده ۹ مسابقه حساس و سرنوشت ساز را پیش رو دارند که بلانکو یکی از امیدهای آنها برای کسب امتیازات لازم است تا استقلال بتواند عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد.

دیگر خبرها

  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!