Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:37:45 GMT

درگذشت ارشا اقدسی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۴۲۳

درگذشت ارشا اقدسی تکذیب شد

نزدیکان ارشا اقدسی خبر فوت این بدلکار را تکذیب کردند.

به گزارش ایمنا، خبرهایی در فضای مجازی درباره فوت ارشا اقدسی منتشر شده است، نزدیکان این بدلکارکه در لبنان حضور دارند این خبر را تکذیب کردند و گفتند: ارشا اقدسی نفس می‌کشد و هنوز یک درصد امید وجود دارد.

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر برنامه‌های گوناگون سینما، تلویزیون و تئاتر، روز چهارشنبه ششم مردادماه در حال فیلمبرداری به عنوان بدلکار یک فیلم سینمایی خارجی در بیروت دچار حادثه‌ای خطرناک و راهی بیمارستان شد، پیش تر نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخوانید: ارشا اقدسی بدلکار کیست؟ + جزییات تصادف، عکس و کارها کد خبر 511837

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارشا اقدسی ارشا اقدسی بدلکار حادثه برای ارشا اقدسی ارشا اقدسی در کما آخرین وضعیت ارشا اقدسی ارشا اقدسی در بیمارستان ارشا اقدسی حادثه درگذشت ارشا اقدسی بدلکاری ارشا اقدسی عکس ارشا اقدسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نادر کاشانی از سال ۱۳۴۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد و سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در ترکیب این تیم قرار داشت.

مرحوم کاشانی با تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ بانکوک و همچنین بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران شرکت داشت. او در چهار دوره رقابت های باشگاه هیا تهران با تیم پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

زنده یاد کاشانی مدتی به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری بود و در نهایت به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش که چندی پیش با حضور در بیمارستان از مرحوم کاشانی عیادت کرد، طی پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مرحوم آقای نادر کاشانی که بدون شک از نوادر تاریخ بسکتبال ایران محسوب می‌شد، غم انگیز و متاثرکننده است.

زنده‌یاد نادر کاشانی نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در بسکتبال آموزشگاهی، باشگاهی، دانشگاهی، نیروهای مسلح و تیم ملی بزرگسالان ایران داشت و دهه‌ی چهل و پنجاه با درخشش این مرد رعنا و تحصیلکرده همراه بود و به واسطه‌ی اخلاق و رفتار نیکو، نام ماندگاری از خود در تاریخ ورزش کشور برجایی گذاشت.

فقدان این چهره‌ی ماندگار و کاپیتان اسبق و خوشنام تیم ملی بسکتبال ایران را به خانواده‌ی گرامی‌اش و جامعه‌ی ورزش دانشگاهی بسکتبال تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن قهرمان فقید، آمرزش و آرامش و برای خاندان محترمش صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال، طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228071 برچسب‌ها بسکتبال

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • (ویدیو) تکذیب احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه تکذیب شد
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • ناصر آبشلی درگذشت
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت