Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا ناصری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزش فارس، در مورد تیم ملی فوتسال که در تورنمنت تایلند حضور دارد، اظهار داشت: این تیم به دلیل کرونا و وضعیت نامناسب در سطح دنیا، بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشته است. از طرف دیگر، فدراسیون ما دچار تغییراتی شده  است. تایلند اولین تورنمنتی است که قبل از جام جهانی در حال برگزاری است و تیم ملی کشورمان در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند را می‌توان به فال نیک گرفت. از یک جهت سرمربی می‌تواند بازیکنان خود را قبل از جام جهانی محک جدی بزند و از طرف دیگر بازیکنان جوان با تورنمنت‌های بین‌المللی آشنایی بهتر و کامل‌تری به دست می آورند. اما در فوتسال پشتوانه‌سازی ضعیفی شکل گرفته و پشتوانه‌ای برای آینده چه در رده امید، جوانان و بزرگسالان نداریم. مسئولان  باید نگاه ویژه‌تری به این موضوع داشته باشند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: ما باید پله پله جوانگرایی را در تیم ملی پوست‌اندازی کنیم و قطعا این موضوع بعد از جام‌جهانی است. جام‌جهانی جای باتجربه‌هاست و جوانانی که با تجربه و آماده هستند، باید در اینگونه  تورنمنت های بین‌المللی شرکت کنند تا تجربه مناسب را بدست آورند.

وی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه نایب رئیسی کمیته فوتسال وحید شمسایی گفت: همه می‌دانیم که جایگاه شمسایی نه در آسیا، بلکه در جهان بسیار بالا است. شمسایی می‌تواند برای هر ورزشکاری یک الگوی مناسب باشد و به جرأت می‌توان گفت سراجی بسیار حرفه‌ای و خوب عمل کرد. ما باید از پیشکسوتان خود در هر جایی استفاده کنیم و این پیشکسوتان می‌توانند الگوی مناسبی در جامعه باشند و کار رئیس کمیته جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد