Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۲ تیر) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با ۱۶۳۱ امتیاز و با ۳ پله صعود در رتبه ۸۳ و بالاتر از تیم‌های مطرح سمپدوریای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. استقلالی‌ها در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه هشتم باقی مانده اند. آبی پوشان ایران با ۱۳ پله سقوط نسبت به هفته قبل به رده ۲۰۳ جهان تنزل پیدا کرده اند. 

سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۴ قاره کهن قرار گرفتند و با ۱۶ پله صعود نسبت به هفته قبل، به رتبه ۲۴۵ جهان رسیده اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه ۲ تیم اول تغییری نکرده و کاوازاکی ژاپن با ۱۷۰۰ امتیاز صدرنشین است. تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۳۱ امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

پس از پرسپولیس، تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۳۰ امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرده و الدحیل قطر نیز با ۱۶۰۲ امتیاز با یک پله صعود در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۱۰ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۵۲ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۸۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اینترمیلان با ۱۹۴۴ امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. رئال مادرید با ۱۹۳۷ امتیاز در رتبه چهارم و چلسی با ۱۹۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جهان ایستاده اند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینترمیلان

رئال مادرید

چلسی

لیورپول

بارسلونا

پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید

آژاکس

بیشتر بخوانید

شکوری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ پرسپولیس ریالی از دولت دریافت نکرده است دروازه بان استقلال در جمع آبی‌ها ماندگار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم فوتبال پرسپولیس بایرن مونیخ نسبت به هفته قبل امتیاز در رتبه رده بندی پله صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های پایانی دو گروه A و B جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا همزمان پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور حدفی این رقابت‌ها مشخص شود.   در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار - چین و همچنین تایلند میزبان رقابت‌ها با ویتنام بازی کرد.   تیم ملی فوتسال تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کرده و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در دیگر مسابقه هم تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.   به این ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۳ سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS