Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:07:50 GMT

مخالفت جدی سازمان ملل با این اقدام اسرائیل!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۶۶۵

مخالفت جدی سازمان ملل با این اقدام اسرائیل!

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان مخالف اخراج فلسطینیان از محله «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی است.

به گزارش برنا؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، استفان دوجاریک گفت: ما منتظر حکم دادگاه اسرائیل درباره محله شیخ جراح در این هفته هستیم، اما موضع ما مشخص است و قوانین بین المللی شهرک سازی را مردود می داند و بیرون کردن فلسطینیان را از منازلشان را مجاز نمی داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد از حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیستی علیه فلسطینیان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرده بود.

برخی مناطق کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بویژه منطقه باب‌العامود و محله شیخ جراح از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی بوده است که این مساله موجب درگیری ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد.

دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی اوایل سال جاری حکم تخلیه شماری از خانواده های فلسطینی را از محله شیخ جراح در قدس اشغالی صادر کرده بود که با مخالفت اهالی این محله مواجه شد.

گروه های مدافع شهرک سازی ها مدعی هستند این منازل در اراضی متعلق به یهودیان بنا شده است؛ موضوعی که فلسطینی ها آن را رد می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی غزه خانواده رژیم صهیونیستی سازمان ملل فلسطین اسرائیل محله شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل

 رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۲ شهروند فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان عملیات ضد صهیونیستی در چهار راه بیت عینون در شمال شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گفته رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی، یک فلسطینی اقدام به تیراندازی و دیگری برای اجرای عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد اقدام کرد که نظامیان این رژیم آنها را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل