Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار منتشرشده نشان می‌دهد که در سامسونگ روندی وجود دارد که ممکن است این شرکت خط تولید سری جدید Galaxy S22 را که قرار است اوایل سال آینده عرضه شود، به نفع تولید انبوه گوشی‌های جدید از سری نوت 2022  کنار بگذارد.

این گزارش نشان می دهد که سامسونگ تحت فشار گسترده هزاران مصرف کننده است که آن را مجبور به راه اندازی گوشی جدید گلکسی نوت در نیمه اول سال آینده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت "SamMobile" ، نزدیک سامسونگ، اعلام کرد که طوماری وجود دارد که تا کنون از امضای 10 هزار نفر فراتر رفته است، و آنها در حال افزایش هستند تا این شرکت را مجبور به راه اندازی گوشی پرچمدار جدید گلکسی نوت در نیمه اول سال 2022 کند.

بر اساس این گزارش، برای اولین بار در حدود یک دهه گذشته، امسال هیچ گوشی پرچمدار جدیدی از Galaxy Note وجود نخواهد داشت، زیرا سامسونگ امسال سری Galaxy Note را متوقف کرده است و سری Note 21 به بهانه کمبود تراشه های الکترونیکی به دلیل شیوع کرونا و کاهش تولید.طبق انتظار پیش بینی نشده است.

این شرکت تمرکز زیادی بر توسعه سری Galaxy S21 داشت و 3 نسخه از آن را منتشر کرد که یکی از آنها تلفن "Galaxy S21 ultra" بود که با قلم سبک همراه بود. این شرکت فعلا از برجسته ترین تولیدات تاریخ خود به نفع یک گوشی تازه وارد صرف نظر کرد. سری "Galaxy Note" دارای طرفداران وفادار است از آن دسته که نمی خواهند تلفن خود را به دستگاه دیگری تغییر دهندف همین موضوع باعث شد تا تقاضا برای Galaxy S21 بسیار ناامیدکننده باشد چراکه جایگزین فرضی برای Note ،نتوانست طرفداران را قانع کند و آنها امیدوارند این شرکت تصمیم خود را تغییر دهد.

سامسونگ قبلاً تأیید کرده بود که دستگاه جدیدی از Galaxy Note را در سال 2021 عرضه نخواهد کرد، اما پس از آن به طور مداوم تأیید کرد که سری Galaxy Note متوقف نمی شود. با این حال ، با گسترش شرکت لیست تلفن های سازگار با S Pen ، برخی از طرفداران Note نگران هستند که این همان کاری است که شرکت در نهایت ممکن است انجام دهد.

انتظارات کارشناسان فنی به همراه گزارشات ناامیدکننده سامسونگ در مورد فروش Galaxy S21 ultra ، نشان می دهد که این شرکت باید به طور جدی تری روی انتشار سری جدید Note در سال 2022 کار کند تا رضایت طرفداران این سری را جلب و جبران کند. سامسونگ استراتژی راه اندازی دو گوشی هوشمند پرچمدار را دنبال کرده است، این شرکت سری Galaxy S را در سه ماهه اول و سری Galaxy Note را در سه ماهه سوم هر سال معرفی کرد.

بیشتر بخوانید

تلفن همراه هوشمند Mi ۱۲، پرچمدار بعدی شیائومی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی راه اندازی سری Galaxy

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه و تأثیر آن بر زمین!

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ ماه تنها قمر و همدم زمین در آسمان شب است! اگرچه ماه از زمین فاصله دارد، اما تأثیر زیادی بر سیاره ما می‌گذارد. یک چیز جالب در مورد ماه مسئله جزر و مد است. آیا تاکنون دیده‌اید که آب دریاها گاهی اوقات به ساحل نزدیک می‌شود و سپس به نقطه‌ای دورتر برمی‌گردد؟ دلیلش این است که کشش گرانشی ماه اقیانوس‌ها را می‌کشد و جزر و مد ایجاد می‌کند.

ماه همچنین بر حیوانات و گیاهان تاثیر می‌گذارد. آیا متوجه شده‌اید که برخی از حیوانات در ماه کامل فعال تر به نظر می‌رسند؟ این امر به این علت است که ساعت‌های داخلی بدن آنها ممکن است تحت تأثیر روشنایی ماه در شب باشد. حتی فازهای ماه در تصمیم برخی از گیاهان برای زمان جوانه زدن، رشد یا تولید گل مهم است.

در حالی  که سیاره ما می‌چرخد، گرانش ماه به تعادل آن کمک می‌کند و از لرزش بیش از حد جلوگیری می‌کند. این مسئله ثبات حفظ آب و هوای زمین و فصول حیاتی است.

حضور ماه بر رفتار و فرهنگ انسان نیز تأثیر می‌گذارد. بسیاری از مردم در طول اعصار به ماه نگاه کرده‌اند و آن را مرموز و الهام بخش یافته‌اند. ماه الهام بخش هنر، شعر و داستان در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان است. برخی از تمدن‌ها حتی از فازهای ماه برای تقویم استفاده می‌کردند.

علاوه بر این، ماه بر اکتشافات فضایی تأثیر گذاشته است. فضانوردان به لطف تحقیقات و ماموریت‌های فضایی روی ماه فرود آمده‌اند. مطالعه ماه همچنین به دانشمندان کمک می‌کند تا درباره تاریخچه منظومه شمسی و چگونگی شکل گیری و تکامل سیارات بیشتر بیاموزند.

در نتیجه، ماه فقط یک جسم درخشان در آسمان شب نیست. قمر زمین بخش حیاتی از اکوسیستم زمین را تشکیل می‌دهد و جهان ما را به طرق مختلف شکل داده است. بنابراین، دفعه بعد که به ماه نگاه می‌کنید، به یاد بیاورید که چگونه تأثیر آن بسیار فراتر از نور مهتاب آن است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • سامسونگ وضعیت فوق العاده اعلام کرد!