Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:23:18 GMT

دعوای سرخابی‌ها بر سر یک مدافع!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۸۰۶

دعوای سرخابی‌ها بر سر یک مدافع!

کادرفنی سرخابی ها درصدد تقویت تیم‌شان در فصل نقل و انتقالات هستند.

به گزارش برنا؛ یک مدافع چپ لیگ برتری که عملکرد نسبتا خوبی داشته مورد توجه هر دو سرمربی پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و آنها برای پست دفاع چپ تیم خود روی این بازیکن نظر مثبت دارند.

این در حالی است که گفته می شود سرمربیان سرخابی  به دنبال مدافعانی هستند که توانایی بازی در دفاع میانی را داشته باشد و در عین حال بتوانند در جناحین هم بازی کنند اما شنیده های ما حاکی از آن است که یک دفاع چپ لیگ برتری در لیست هر دو مربی قرار دارد و باید دید در نهایت کدام یک از آنها می توانند او را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال بازی استقلال پرسپولیس سرخابی مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، استقلال با تک گل آرمین سهرابیان میزبانش هوادار را شکست داد و موقعیتش را در صدر جدول حفظ کرد. پرسپولیس رده دومی با دو گل محمد حسین کنعانی زادگان پیکان را شکست داد. تراکتور سازی با گل‌های مهدی حسینی و رحمان جعفری شمس آذر قزوین را از پیش رو برداشت. سپاهان با دو گل رضا شکاری و کاوه رضایی از سد گل گهر سیرجان گذشت در این دیدار فرشاد احمد زاده هافبک سپاهان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. جلال الدین علی محمدی و محمد مهدی محبی برای مس رفسنجان گلزنی کردند و گل‌های ذوب آهن را فریبز گرامی و رامتین سلیمان زاده به ثمر رساندند. ملوان با تک گل محمدرضا سلیمانی مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شد و تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول استقلال با ۴۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های پرسپولیس با ۴۳، تراکتور با ۳۸، سپاهان با ۳۷ و ملوان با ۳۵ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح‌ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می‌گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
  • صدور ابلاغیه انضباطی برای سرخابی‌های پایتخت
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها
  • سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند
  • گزارش تصویری از بازی سرخابی ها در روز آخر لیگ در سال 1402
  • ببینید | واگذاری سرخابی‌ها وارد فاز عملیاتی شد
  • دعوای وحشیانه وسط زمین فوتبال در روسیه؛ نمایش شش کارت قرمز پس از نزاع خشونت‌آمیز (فیلم)
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • نگاهی به سرخابی‌ها در ایران و جهان
  • دعوای کورتوا با سرمربی ادامه دارد: دروغگو!