Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:55:39 GMT

مرگ فجیع زن مسن توسط خروس وحشی!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۸۱۰

مرگ فجیع زن مسن توسط خروس وحشی!

 یکی از تجربه های جالبی که هر یک از ما می توانیم در طول زندگی آنرا کسب کنیم، زندگی ساده و روستایی است که برای تامین مایحتاج خود باید از دام و طیور خود مراقبت به عمل آوریم تا در مقابل حیوانات دیگر آسیب نبینند. با این حال در میان طیور مختلفی که می توان از آنها نگه داری کرد، می توان به نگهداری مرغ و خروس اشاره کرد که کار بسیار سخت و دشواری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما قصد نگهداری از مرغ و خروس در خانه روستایی خود را دارید، باید در طول روز چندین بار به آنها غذا بدهید و آنها را به سمت قفس و یا بیرون از قفس روانه کنید تا بتوانند کمی راه بروند. از این رو وظیفه سنگینی است که بر عهده شما گذاشته می شود و باید در طول روز حتما آنها را انجام دهید.

این در حالی است که یک زن مسن از استرالیا که هنوز نامش مشخص نشده است، اخیرا در طی اقدامی تصمیم گرفت تا تعداد تخم مرغ را از جایگاه مرغ ها و خروس هایش خارج کند که ناگهان یک خروس به او حمله می کند! از قرا معلوم این زن مسن مبتلا به واریس بوده است که خروس دقیقا به رگ واریسی او حمله می کند و منجر به خونریزی در پای او می شود.

به همین دلیل آقای پروفسور راجر بیارد در این زمینه این گونه گفت:" از همه مهم تر من سعی می کنم تا به افراد مسن دسترسی پیدا کنم و از آنها بخواهم تا با یک عمل ساده واریس خود را درمان کنند."/ برنا

منبع: فردا

کلیدواژه: زن مسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان گفت: همیاران محیط زیست در کنار نیرو‌های محیط‌بان در امر حراست و حفاظت از گونه‌های زیستی و جانوری نقش اساسی دارند که این مسئله در مناطق حفاظت شده نمود بیشتری پیدا می‌کند.
حسین اصلاحی با اشاره به گزارش‌های مردمی رسیده مبنی بر ورود یک گروه شکارچی غیرمجاز به منطقه حفاظت شده قره‌چغه منطقه مرزی باجگیران این شهرستان، افزود: بلافاصله یک تیم از محیط‌بانان به محل اعزام شدند که متأسفانه تنها یک نفر به همراه لاشه دو قوچ وحشی کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان با تأکید بر این مطلب که طی هماهنگی انجام شده متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده است، گفت: دیگر شکارچیان از محل متواری شدند که تمام اعضای این شبکه شناسایی و در حال حاضر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز