Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: امسال هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در بخش‌های متفاوت برگزار و هر بخش آن به یک استان واگذار شد که در این میان میزبانی بخش هنر‌های تجسمی شامل نقاشی، طراحی گرافیک و کاریکاتور به استان کردستان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاروند افزود: با پایان یافتن داوری آثار هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در هشت رشته تخصصی ادبی، آثار پژوهشی، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی، خبر و رسانه و چندرسانه‌ای در استان‌های مختلف، آیین اختتامیه جشنواره روز یکشنبه در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و برترین‌های هر بخش معرفی شدند.

او بیان کرد: در این میان و براساس رای هیات داوران برترین‌های بخش تجسمی شامل نقاشی، طراحی، گرافیک و کاریکاتور به میزبانی استان نیز معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های بخش تسجمی این جشنواره به شرح زیر اعلام می‌شود: در بخش نقاشی و تصویرسازی هلاله قادری از کردستان، زهرا ملکی از کردستان و زهره محمدی معین از اصفهان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در این بخش زهرا مقدم از کرمانشاه، سامان جعفری از تهران، حمیده شاهدنیا از قزوین و آرام علایی اردبیلی از البرز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش گرافیک (طراحی پوستر) علیرضا عزیزی بهروز از قم رتبه اول، گرافیک (تایپوگرافی) مرتضی تقی بیگی از قم رتبه دوم و گرافیک (طراحی پوستر) محمود بازار از خراسان رضوی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش گرافیک (طراحی پوستر) از محمد حسین رمضانی از تهران، مستوره سرحدی از البرز، سید محمد مهدی سیدی نیا از اصفهان، عباس محمدجو از قم و محسن جعفری از یزد تقدیر شد.

در بخش کاریکاتور (کارتون) نیز محمود نظری از همدان، مهدی عزیزی از مرکزی و محمدرضا حق شناس از کردستان به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش کارتون از فرشید فصیحی از سیستان و بلوچستان، مهدیه صباخ از آذربایجان شرقی، معصومه موسوی از تهران، رسول حاجی زاده از اردبیل و علی شافعی از گلستان تقدیر شد.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری دیروز در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه وقف منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد ۳۰ و ۳۱ فروردین در استان کردستان برگزار می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:
سرپرست فنی: غلامرضا طاهرخانی (قزوین)
ژوری: امیرحسین رهنما (سمنان) محمد رحیم پور (کردستان)
داوران درجه یک بین المللی: غلامرضا بهارلو (چهارمحال و بختیاری) محمودرضا ستوده (لرستان) احمد تاجیک (تهران) بهنام شیرمحمدی (تهران) هژار عباسی (آذربایجان غربی) محسن جلیلیان (اروند)
داوران درجه دو بین المللی: شیرزاد غلامزاده (لرستان) محمود مدبر (کرمانشاه) مسعود امجدی (تهران) فرید بهرامی (لرستان) سید حمیدرضا موسوی (سمنان) مهدی شهبازی (کرمانشاه) عدنان خدامرادی (کردستان)
داوران درجه سه بین المللی: حامد وکیلی صادقی (تهران)

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین کنگره مواهب در قم معرفی شدند
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی