Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:50:21 GMT

گرایی کشتی اول را برد و به استابلر آلمانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۵۹۹۷

محمدرضا گرایی کشتی گیر ایرانی در نخستین مبارزه المپیک بر حریف کلمبیایی غلبه کرد و به حریف پرقدرت آلمانی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، اسماعیل بوررو مولینا دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از کوبا و یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی المپیک توکیو، در مبارزه نخست مقابل راماز زویدزه از گرجستان تن به شکست ۳ بر ۲ داد تا یکی از نتایج عجیب و دور از انتظار المپیک رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا گرایی نماینده ایران در این وزن در دور نخست مقابل حریف کلمبیایی به برد قاطع ۸ بر صفر رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. 

وی در این مرحله به مصاف فرانک استابلر دارنده ۳ مدال طلای جهان از آلمان می رود. استابلر در دور نخست ۴ بر یک میت نمس از صربستان را برد.

با شکست اسماعیل بوررو که در گروه گرایی قرار داشت، نماینده ایران در صورت شکست استابلر برای رسیدن به فینال کار آسان تری خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی المپیک توکیو کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

سیما جوهری‌نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات بسکتبال دختران لیگ دسته یک کشور مرحله سوم، طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
سرمربی تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی در ادامه گفت: فولاد هرمزگان، جوادالائمه شهرکرد و یاران داریوش نهاوند در این رقابت‌ها با تیم زربام‌پارت خراسان شمالی هم گروه هستند.
جوهری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی موفق شد در اولین دیدار این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۴۷ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و فردا در دومین دیدار باید در مقابل تیم جوادالائمه شهرکرد قرار بگیرد.

روانه شجاعی و فائزه صفری به عنوان مربی، مینا خیامی (سرپرست)، فائزه حبیبیان (آمارگیر) و فاطمه ربیعی آنالیزور تیم زربام‌پارت خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 6081494

دیگر خبرها

  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان