Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:01:38 GMT

تغییرات ارتش رژیم‌صهیونیستی در زمینه آژیرها

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۶۱۰۹

تغییرات ارتش رژیم‌صهیونیستی در زمینه آژیرها

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هشدار شلیک راکتی در برخی از شهرک‌های صهیونیستی را به روز رسانی می‌کند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که مناطق هشدار راکتی در برخی شهرها را به روز رسانی می‌کند.

به گزارش تایمز اسرائیل، این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در پی درگیری اخیر این رژیم با گروه‌های مقاومت فلسطینی اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اذعان رژیم صهیونیستی به شکست: مغلوب روایت فلسطینیان در جنگ اخیر شدیم

بر اساس این گزارش، شهرک صهیونیستی اشکلون که در جنوب سرزمین‌های اشغالی قرار دارد به دو بخش شمالی و جنوبی تبدیل می‌شود. طبق این تقسیم بندی، در صورت حمله راکتی، بخش شمالی و جنوبی به صورت جداگانه آژیر خطر به صدا در خواهد آمد.

دو شهر حیفا و بیت‌المقدس که پیشتر نیز به چند منطقه تقسیم شده بودند، در حال حاضر به ۵ منطقه هشدار جداگانه تبدیل می‌شوند.

در حال حاضر۱۱ منطقه در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد که به چند منطقه برای آژیر خطر تبدیل شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام را در پی درس‌هایی که در جنگ ۱۲ روزه با نوار غزه بدست آورده، اتخاذ کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر نتوانست عملکرد قابل قبولی در مقابله با شلیک راکت‌ها و موشک‌های مقاومت نشان دهد.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی ۱۲ روز جنگ علیه نوار غزه، ۲۵۵ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از ۱۹۴۸ نفر را زخمی کرد.

این جنگ از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی و موشکی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

با  اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های عبری‌زبان به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو رژیم صهیونیستی اسرائیل سرزمین های اشغالی گنبد آهنین تل آویو مقاومت فلسطین فلسطین شهرک های صهیونیستی سرزمینهای اشغالی تایمز اسرائیل ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب،، منابع صهیونیست با اشاره به ضربه های کوبنده رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به اشغالگران در شمال فلسطین به فرسوده شدن ارتش این رژیم در برابر رزمندگان حزب الله اذعان کردند.

شارون روفا عوفر عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای رضوان حزب الله با ضربات مهلک خود، اسرائیل را فرسوده کرده اند.

وی افزود: ما شمال را از دست داده ایم و دهها هزار نفر بیش از نصف سال است که آواره شده اند.

در بیانیه حزب الله لبنان اعلام شد: زیانهایی که حزب الله به ما وارد کرده است ۶ برابر بیشتر از جنگ با لبنان (جنگ ۳۳ روزه) است.

گفتنی است که با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6083631

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • زخمی شدن ۹ نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس