Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت‌هایی که در سال‌های اخیر تولید شده‌اند در برخی موارد به دلیل داشتن پردازنده قدرتمند می‌توانند به اندازه یک لپ تاپ کاربرد داشته باشند و در برخی موارد نظر قیمت نیز دست‌کمی از رایانه‌های شخصی یا همراه ندارند. بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مانند قلم S-Pen در محصولات سامسونگ، یا کیبورد‌های مخصوص مایکروسافت، موجب رشد چشمگیر استفاده از تبلت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ نگاهی بیندازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ قیمت تبلت گلکسی سامسونگ آیپد اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو مشغول کار روی تبلت پد ۳ است. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، جزئیات بیشتری از تبلت اوپو ارائه داده است که شامل طراحی و مشخصات رم و وضوح نمایشگر دستگاه می‌شود.

اوپو پد ۳ از بدنه‌ی یکپارچه فلزی بهره خواهد برد؛ اما ابعاد دقیق نمایشگر این محصول هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود پد ۳ از نمایشگری با وضوح 3K بهره می‌گیرد و احتمالاً مثل اوپو Find N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی مذکور با کاهش حاشیه‌های نمایشگر باعث می‌شود هنگام نگاه‌کردن از فاصله نزدیک، حس نمایشگر بزرگ‌تر را به کاربر القا کند.

بر‌اساس گفته‌های DCS، قلب تپنده‌ی اوپو پد ۳ پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و انتظار می‌رود در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی و رم متفاوت عرضه شود. اگر این گزارش درست باشد، Pad 3 درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای فراوانی را تجربه خواهد کرد.

انتظار می‌رود اوپو پد ۳ به‌زودی معرفی شود. این تبلت ابتدا در چین عرضه خواهد شد و طبق برخی شایعات، از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ با نام وان‌پلاس پد ۲ در بازار‌های جهانی نیز فروخته خواهد شد. قیمت تبلت بعدی اوپو هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول