Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: وضعیت کرونایی استان بحرانی است و در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسن(ع) بستری شد که در نوع خود بی‌سابقه بود.

وی گفت: ۴۰ تخت جدید به تخت‌های بیماران کرونایی بیمارستان امام حسن(ع) افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تصریح کرد: در بیمارستان امام علی( ع) نیز بخشی برای بیماران کرونایی اختصاص یافت و بیمارستان ارتش بجنورد نیز برای این وضعیت بحران اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: اکثر مبتلایان به کووید۱۹ افرادی هستند که در مراسمات عروسی و تعزیه حضور داشتند و متأسفانه تالارهای عروسی همچنان باز است و عروسی‌ها در حاشیه‌های شهر و روستاها برپاست.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان خراسان بستری دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!