Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، 600 آب معدنی توسط گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در روستاهای حمیدیه توزیع است.

جلال عادی در گفت‌ وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هزینه تامین این آب معدنی‌ها را خیرین پرداخت کردند و توسط 2 کامیون به خوزستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی با بیان اینکه برخلاف ادعای برخی مسئولان یا حتی برخی از افراد اهل خوزستان مبنی بر اینکه نیاز به ارسال آب معدنی نیست، گفت: برخی از روستاهای این استان واقعا به آب شرب نیازمند بوده و قدرت پرداخت هزینه برای خریداری آب را ندارند. 

وی درباره فعالیت‌های گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: آب‌رسانی به روستاهای خوزستان برای مصرف خانگی اصلی‌ترین هدف تیم جهادی اعزام شده به این استان است. این آب‌رسانی در قالب تامین آب و لوله‌کشی، تامین آب انبار و تانکر بزرگ، کمک به رفع مشکل آب‌رسانی روستاها است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی با بیان اینکه گروه جهادی منتظر ظهوران در حال انجام طرح آب‌رسانی به سه روستای عرب‌نشین استان خوزستان است، گفت: ‌طرح آب‌رسانی به این روستاها در 2 سطح کوتاه مدت و بلند مدت انجام می‌شود. طرح کوتاه مدت که تهیه و توزیع آب معدنی یا رساندن آب با تانکر به روستاها است.

وی مطرح کرد: گروه منتظران ظهور تلاش دارد در طرح ماندگار آب‌رسانی به روستای تنگه 3 در نزدیکی آبادان را انجام دهد. در این طرح تلاش شده تا با لوله کشی آب شرب شهری در اختیار روستائیان قرار گیرد. همچنین در گام بعدی با تاسیس تصفیه‌خانه ضمن اشتغال زایی برای جوانان، آب بهداشتی برای مصرف آشامیدنی مردم روستا، تامین شود.

عادلی اضافه کرد: در حال حاضر گروه جهادی با کرایه ماشین بیل مکانیکی و وسایل مورد نیاز در حال حفاری برای لوله گذاری هستند تا آب را به روستای تنگه 3 برسانند. 800 متر لوله نیز برای رساندن آب به روستا تامین شده است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به اینکه روستای تنگه3 در نزدیکی رودخانه قرار دارد و به راحتی با لوله کشی می‌تواند آب در اختیار داشته باشد، گفت: متاسفانه در اثر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان سالهاست که این روستا با وجود نزدیکی به رودخانه، از آب شهری برخوردار نیست. 

وی درباره هزینه‌های وسایل لازم برای تامین آب برای روستاهای حمیدیه و سوسنگرد مطرح کرد: تانکر ۱۰۰۰ لیتری یک میلیون و چهارصد، تانکر ۳۰۰۰ لیتری سه میلیون و پانصد و پمپ آب خانگی ۲ میلیون قیمت دارد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1104708 برچسب‌ها استان خوزستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استان خوزستان گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آب رسانی آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود