Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:41:15 GMT

سپاهان به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۲۳۴

سپاهان به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس

در شرایطی که باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو درخواست ۵۰۰هزار دلاری داشته، شکوری مدعی شده که سپاهان در تلاش برای انجام این اتفاق است.

به گزارش مشرق، شهریار مغانلو که با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در دو جام لیگ برتر و آسیا شده است، اکنون به پایان قرارداد قرضی خود با سرخ‌ها رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با این مهاجم است، باشگاه سانتاکلارا درخواست ۵۰۰هزار دلاری را روبروی آنها قرار داده است.

ابراهیم شکوری با اعلام رسمی این خبر مدعی شد در حالی که آنها با ۵۰هزار دلار در نیم فصل موفق به عقد قرارداد قرضی با مغانلو شده اند، اکنون قیمت این بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی ۵۰۰هزار دلاری قرار داده است. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات این باشگاه برای تامین این مبلغ مدعی شد که دیگر باشگاه‌ ایرانی (سپاهان) به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

ما بازیکنی داریم به اسم شهریار مغانلو که قرضی گرفتیم اما گفتند که ۵۰۰ هزار یورو باید برای رضایت نامه او پرداخت کنیم و باید ۳-۴ میلیارد هم به خود او پرداخت کنیم. اما باشگاه هایی در داخل هستند که این رقم را می‌خواهند پرداخت کنند. از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنیم همانطور که در مسئله ما ورود کردند، برای بقیه باشگاه ها هم ورود کنند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو پرسپولیس سپاهان شهریار مغانلو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی

به گزارش ورزش‌سه ، شهریار مغانلو در دقیقه ۵۴ نیمه دوم دیدار برابر ملوان در انزلی خودش پنالتی گرفت و خودش برخلاف جهت فرعباسی که پنالتی را هم از او گرفته بود، گل اول سپاهان را ثبت کرد.

پس از این گل امید و انگیزه سپاهان برای کسب هر سه امتیاز مسابقه بیشتر شد و و آنها تا پیش از دقیقه ۷۴ که شهریار مغانلو موفق شد دومین گل خود را هم ثبت کند چند موقعیت جدی ایجاد کردند.

ویدئو: 330626

سرانجام اما در دقیقه ۷۴ پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده در انتهای نیمه اول مسابقه وارد زمین شده بود، در محوطه شش قدم به شهریار مغانلو رسید و او با تاثیرگذاری به موقع روی توپ با یک بغل پا گل دوم خودش و سپاهان را در ورزشگاه سیروس قایقران وارد دروازه فرع عباسی کرد.

شهریار مغانلو که پس از گل اول جشن گل به پا نکرده بود، پس از به ثمر رساندن گل دوم هم همین رویه را در پیش گرفت و دو دستش را به نشانه احترام به هواداران ملوان بندر انزلی که حضور پرشوری در استادیوم سیروس قایقران دارند بالا گرفت.

مغانلو با دبل در مقابل ملوان حالا ۱۴ گله شده و اختلافش با نفر دوم در صدر جدول گلزنان که رضا اسدی است به ۴ گل رسید.

دیگر خبرها

  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی
  • گل اول سپاهان به ملوان + فیلم
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر