Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، احمد دهقان در جمع خبرنگاران حوزه سلامت رسانه های استان یزد اظهار کرد: ساعت ۲:۳۱ بامداد سه شنبه ۱۲ مرداد ماه، آمبولانس پایگاه سازمان اورژانس چاهک در شهرستان خاتم دچار حادثه شد .

وی با بیان اینکه کد آمبولانس چاهک در مسیر بازگشت از بیمارستان و در فاصله ۱۰ کیلومتری پایگاه واژگون شده افزود:دو تن از پرسنل سازمان اورژانس در این سانحه آسیب جزئی دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس یزد ادامه داد: حسن محمودی و محمد براتی، تکنسین های اورژانسی هستند که در این حادثه از ناحیه گردن و ستون فقرات آسیب دیده اند که خوشبختانه آسیب وارده به این عزیزان شدید نیست و هم اکنون بستری تحت نظر اورژانس هستند.

به گفته دهقان، کد آمبولانس چاهک برای امداد رسانی به ماموریت عقرب گزیدگی اعزام شده بود و این حادثه پس از انتقال بیمار به بیمارستان آیت الله خاتمی و در مسیر بازگشت به پایگاه رخ داده است.

به گزارش فارس، ۳۰ تیرماه نیز حادثه تصادف کد آمبولانس پایگاه شهری مهریز در ماموریت امداد رسانی به بیمار قلبی، موجب آسیب دیدن دو تن از کارکنان این سازمان شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد سلامت بیمارستان شهرستان خاتم رئیس سازمان اورژانس یزد احمد دهقان واژگونی کد آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد