Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وام‌های فوری در شبکه بانکی معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد پرداخت می‌شود.

این تسهیلات ممکن است بدون سپرده هم پرداخت شود و سند ملکی یا ضامن را به عنوان وثیقه از شما درخواست کنند.

ناگفته نماند که آگهی‌های زیادی وجود دارد که وام فوری را خارج از شبکه بانکی به افراد می‌فروشند.

این وام‌ها سود بالایی دارند و دوره بازپرداخت‌شان اغلب کوتاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ممکن است از نظر حقوقی گرفتاری‌های پیچیده درست کنند.

در نتیجه بهتر است که قبل از دریافت این وام‌ها حتما با یک مشاور حقوقی صحبت کنید اما در شبکه بانکی چه نوع وام‌های فوری پرداخت می‌شود؟

انواع وام‌های فوری در بانک‌های مختلف

در بانک رفاه می‌توانید بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده می‌کنید، وام بگیرید. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است و سود آن ۷ درصد بوده و سپرده‌تان ۳۶ ماه مسدود می‌شود و البته همین سپرده برایتان کار ضامن را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر نیاز به ضامن خاصی ندارید

در بانک اقتصاد نوین هم با همین شرایط یعنی سپرده‌گذاری به شما وام می‌دهند و البته سقف آن یک میلیارد تومان است و سپرده‌ شما ۸۰ ماه بلوکه می‌شود.

البته بانک به سپرده شما سود ۱۵ درصد می‌دهد و از وام فقط سود ۴ درصد می‌گیرد.

در بانک توسعه تعاون هم می‌توانید به شرط سپرده‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه وام بگیرید.

بانک دی اما وام فوری خود را که شرایطی مشابه وام توسعه تعاون دارد، با بازپرداخت ۶۰ درصد در نظر گرفته و سود ۲ تا ۴ درصد را دریافت می‌کند.

وام فوری بانک تجارت ۶۰ میلیون تومان است که با سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود.

در بانک سینا می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه بگیرید و در بانک صادرات وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود ۲ تا ۴ درصد پرداخت می‌شود./ تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: وام میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر انقراض کارت‌های بانکی

  آن‌طور که مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته است: «در حال حاضر کارت‌های پنج بانک به پروژه کهربا متصل شده و مشتریان شبکه بانکی می‌توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌های پوز، بدون استفاده از رمز با کاربری آسان‌تر و امنیت بیشتری پرداخت‌های خود را انجام دهند.» آمارهای دقیقی درباره تعداد کارت‌های بانکی صادر شده در ایران وجود ندارد، چراکه به شکلی معمول این تعداد همچنان رو به افزایش است اما در یک فقره از آخرین آمارهای موجود منتشر شده توسط بانک مرکزی، تعداد کل کارت‌های صادره شبکه بانکی کشور در پایان سال ۱۴۰۱به بیش از۴۴۵ میلیون فقره رسیده است. با فرض جمعیت ۸۵ میلیون نفری کشور می‌توان گفت به‌طور میانگین به ازای هر‌فرد حداقل پنج کارت از سوی سیستم بانکی کشور صادر شده است. بانک‌های کشور پنج نوع کارت برداشت، اعتباری، هدیه و پول الکترونیک صادر می‌کنند که سهم کارت‌های برداشت بیش از دیگر کارت‌هاست. کارت‌های برداشت درواقع همان کارت‌های رایج عابربانک است که هر بانک برای برداشت پول از حساب برای هر‌فرد دارنده حساب بانکی صادر می‌کند. براساس این گزارش حدود دو سوم (۶۴ درصد) کارت‌های صادر شده بانک‌ها را کارت‌های برداشت تشکیل می‌دهد. تا پایان سال گذشته بیش از ۲۸۵ میلیون کارت برداشت از سوی بانک‌ها صادر شده است. کارت‌های خرید یا هدیه نیز با سهم ۳۴/۴ درصدی در جایگاه دوم و کارت‌های اعتباری نیز با سهم یک درصدی در جایگاه چهارم قرار دارد. کارت اعتباری نوعی کارت بانکی است که استفاده کنندگان خدمات یا خریداران کالا، بدون سپرده گذاری و تنها با میزان اعتبار ریالی از پیش تعیین شده از آن برای پرداخت صورت حساب خود استفاده می‌کنند. به بیان دیگر کارت‌های اعتباری نوعی وام غیر نقدی بوده که با اعتبار اختصاص داده شده از سوی بانک عامل،‌ فرد از آن استفاده کرده و در آینده و زمان مشخص شده اقدام به تسویه می‌کند. 

دیگر خبرها

  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش یافت
  • محدوده نوسان صندوقهای طلا مثبت و منفی ۱۰ درصد شد
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • دامنه گواهی سکه و شمش طلا ۱ درصد شد
  • کاهش ذخایر سد‌های تهران