Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی متشکل از ۲۲ نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با ارسال نامه ای به «جک دورسی»، رئیس توییتر، خواستار تعیین تکلیف این شبکه اجتماعی در مورد مشکل مداوم نقض حق نسخه برداری(کپی رایت) در توییتر و امتناع آشکار این پلتفرم از رسیدگی به آن شدند. آنها از دورسی خواستند تا ۲۷ آگوست به درخواستشان پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در این نامه نوشتند: محتوای خلاق باعث ایجاد مشارکت در توییتر می شود، اما بر خلاف بسیاری از پلتفرم های دیگر، توییتر مجوزهای لازم برای اطمینان از جبران خسارت مناسب همه تولید کنندگان برای استفاده از آثار خود را دریافت نکرده است. با توجه به فراگیر شدن این موضوع، ما می خواهیم درک بهتری از نحوه عملکرد توئیتر برای رفع موثر این نگرانی ها داشته باشیم.

دستور رسیدگی به این پرونده از سوی کنگره به نمایندگان، کلی آرمسترانگ (R-N.D.) و حکیم جفریس (D-N.Y) تفویض شد. قانونگذاران خاطرنشان کردند که در نیمه اول سال ۲۰۲۰، توییتر از دریافت ۱.۶ میلیون اخطار نقض کپی رایت خبر داد. نمایندگان ایالات متحده در این نامه می گویند: محتوای تخلفات بیشتر در این زمینه تقریباً به طور قطع کشف نمی شود زیرا توییتر گام بی سابقه ای را در زمینه اخذ هزینه از سازندگان برای یک «API» جستجوی کاملاً کاربردی که می تواند موارد نقض را در مقیاس وسیع شناسایی کند، برداشته است.

نمایندگان توییتر هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

۵۸۵۸

کد خبر 1541376

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی جهان توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد

به گزارش تابناک به نقل از میزان – حکم اعدام برایان دورسی، زندانی آمریکایی، که در سال ۲۰۰۶ در یک پرونده قتل محکوم شده بود، در زندان ایالتی بون‌تره میزوری اجرا شد.

اجرای این حکم اعدام با وجود اقدامات مقامات زندان‌ها و قاضی تجدیدنظر او برای تخفیف حکم صورت گرفت.

مقامات زندان تایید کردند که حکم اعدام دورسی با تزریق کشنده اجرا شده است.

راه‌های قانونی برای حفظ جان دورسی بسته شده بود؛ ابتدا زمانی که مایک پارسون، فرماندار میزوری درخواست تجدیدنظر را در آخرین لحظه برای توقف اعدام وی رد کرد و سپس دادگاه عالی آمریکا از مداخله خودداری کرد.

درخواست عفو دورسی از سوی ده‌ها افسر فعلی و سابق زندان‌های میزوری، یک قاضی سابق دادگاه عالی این ایالت، ۵ نفر از اعضای هیئت منصفه که او را به اعدام محکوم کردند، قانونگذاران ایالتی جمهوری‌خواه، کارشناسان بهداشت روان، سران مذهبی و اعضای خانواده حمایت شده بود.

دورسی، در بیانیه پایانی که قبل از اعدام منتشر شد، از قتل صورت گرفته ابراز تاسف کرده بود.

افسران زندان نامه‌ای ارسال کرده و از فرماندار میزوری خواستند که حکم اعدام دورسی را کاهش دهد.

 در این نامه آمده است: به‌طور کلی، ما به استفاده از مجازات اعدام اعتقاد داریم، اما موافقیم که اعدام مجازات مناسبی برای برایان دورسی نیست.

قاضی پرنده پس از رد درخواست تجدیدنظر در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: دردی که دورسی برای دیگران آورده هرگز قابل جبران نیست، اما اجرای حکم دورسی طبق قانون میزوری و حکم دادگاه، عدالت را برقرار و بسته شدن پرونده را فراهم می‌کند.

به طور جداگانه، دادگاه عالی آمریکا درخواست‌های دورسی را درباره بررسی این موضوع که آیا او از کمک مؤثر وکیل محروم شده، رد کرد.

دیگر خبرها

  • جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند
  • حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد
  • آیین‌نامه به‌روزرسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/ صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی‌ها در اراک
  • آئین نامه به روز رسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی ها در اراک