Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@09:59:31 GMT

بارش یک میلی‌متری باران در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۶۶۳

بارش یک میلی‌متری باران در همدان

ایسنا/همدان  کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش یک میلی‌متری باران در این استان، گفت: با توجه به بارش باران در استان دمای هوا رو به کاهش است.

روح‌اله زاهدی در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه تا پایان هفته وضعیت هوا به حالت ابرناکی خواهد بود، اظهار کرد: در بعضی مواقع شاهد قطرات باران هستیم که بارش باران به کیفیت هوا افزوده و هوای خنکی را برای هم استانی‌ها به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر وزش باد موقتی و نسبتاً شدید را نیز انتظار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان یک میلی‌متر بارش ثبت شده است، افزود: درروز گذشته در شهرستان فامنین سه میلی‌متر، توسرکان یک میلی‌متر، بهار یک میلی‌متر، رزن یک میلی‌متر و در شیرین‌سو با حجم ۰.۱ میلی‌متر کمترین بارش را به خود اختصاص داده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان  کمترین دما ۱۴ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۳۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اسداباد با ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی بارش باران استانی اجتماعی درجه سانتیگراد یک میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و شش دهم میلی متر بارندگی در جزیره کیش ثبت شده است و در مجموع با فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران سهم جزیره کیش شد.

وی افزود: لاوان با ۱۲۳ و یک دهم میلی متر، جاسک با ۱۲۱ میلی متر و سردشت نیز با ۱۱۹ و هفت دهم میلی متر رتبه‌های اول تا سوم مناطق پر بارش را ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: حاجی آباد با ۱۸ و دو دهم میلی متر کمترین سهم بارش نزولات جوی را به خود اختصاص داد.

  

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق کرمان
  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران