Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:20:36 GMT

پنج‎شنبه سرپرست شهرداری زنجان معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۹۶۰

پنج‎شنبه سرپرست شهرداری زنجان معرفی می‌شود

حسین حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با پایان مدت زمان فعالیت دوره پنجم شورای شهر، پنج شنبه این هفته مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

دبیر موقت منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر زنجان افزود: در این مراسم هیأت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی انتخاب و سرپرست شهرداری نیز که انتخاب شده، معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای ششمین دوره شورای شهر زنجان منصور مرادلو، انسیه ابوبصیری، مهدی طالب، مجید ناصحی‌مقدم، محمدکاظم مجتهدی، اسحاق اسماعیلی، حسین حمزه‌لوپاک، سعید نجفی و داوود حسنی به‌ عنوان اعضای اصلی شورای شهر زنجان هستند.

 همچنین علی اسماعیلی، اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی، محمدجواد سروش‌مهر و وحید الله ورن به‌ عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شهرداری مراسم تحلیف شورای شهر انتخاب شهردار انتخابات تحلیف اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان بردسکن گفت: ۳۰ آیتم برای انتخاب شورای نمونه شهر و روستا از استانداری به شهرستان‌ها ابلاغ شد و براین اساس در شهرستان کمیسیونی تشکیل و بعداز بررسی عملکرد شورا‌های روستا توسط شورای هر بخش دو روستا از هر بخش با تایید بخشداران و شورای شهرستان و شورا‌های ۳ شهر به کمیسیون مرتبط معرفی شدند.

علی دهقان زاده افزود: بعد از بررسی عملکرد شورا‌ها در کمیسیون طبق آیتم‌های ۳۰ گانه، شورای اسلامی شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان و شورای اسلامی روستای جلال آباد به عنوان شورای نمونه روستایی شهرستان و شورای اسلامی بخش مرکزی نیز به عنوان شورای نمونه بخش در شهرستان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس
  • آغاز هفته خلاقیت و نوآوری شهری مشهد؛ شنبه یکم اردیبهشت