Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:44:41 GMT

۱۳ شهر ایلام به تجهیزات بحران گاز مجهز شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۷۹۷۵

۱۳ شهر ایلام به تجهیزات بحران گاز مجهز شدند

عباس شمس اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته ادارات گاز شهرستان‌های مهران، دره‌شهر، دهلران، سرابله، ایوان، آبدانان و ملکشاهی با صرف هزینه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون به وسایل و امکانات بحران تجهیز شدند.

وی گفت: در سال جاری نیز ادارات گاز نواحی ایلام، چوار، آسمان آباد، لومار، بدره و صالح آباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به تجهیزات مقابله با بحران مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: هم اکنون کلیه ادارات گاز نواحی استان غیر از اداره گاز هلیلان که اخیرا مستقل شده، به وسایل و امکانات بحران مجهز شده‌اند و در آینده نزدیک، تجهیز اداره گاز این ناحیه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شمس اللهی با اشاره به اینکه برای هر کدام از ادارات گاز ناحیه در شهرستان‌های استان، ۲۲ قلم وسایل و امکانات بحران خریداری شده است، یادآور شد: هدف از خرید این تجهیزات، ایجاد آمادگی قبل از بحران، شناسایی بهتر توان تجهیزاتی مقابله با بحران، کنترل و حفظ جریان پایدار گاز می‌باشد که با این اقدام، امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای کنترل و مدیریت حادثه، شرایط اضطراری پیش آمده، کاهش آسیب‌ها و صدمات به شبکه و تاُسیسات گازرسانی و همچنین پایداری خدمات رسانی و تاُمین پایدار گاز، اینگونه تجهیزات خریداری شده‌است، تصریح کرد: این وسایل شامل آچار شیرهای پلی‌اتیلن و فلزی، ابزارآلات مورد نیاز، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق، دستگاه جوش الکتروفیوژن و غیره بوده است. شمس اللهی با بیان اینکه ۳ نوع حوادث بحران ساز از جمله صنعتی، طبیعی و انسان‌ساز وجود دارد که می‌بایست برای مقابله با آنها ابزار و امکانات فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون شرکت برای خرید تجهیزات بحران، خوشبختانه نیاز ادارات گاز شهرستان‌ها به تجهیزات مقابله با بحران رفع شده است.

هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه توزیع گاز هم ۹۹ درصد است.

برچسب‌ها ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز ادارات گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت