Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:48:32 GMT

کامان برند مطرح ایرانی در مراقبت از پوست و مو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۰۷۱

کامان برند مطرح ایرانی در مراقبت از پوست و مو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تا چند سال پیش تمام محصولات مراقبت از پوست و مو موجود در بازار ایران همه از برندهای خارجی بودند و تعداد اندکی برند ایرانی به طور خاص بر روی محصولات مراقبت از پوست و مو کار می‌کردند. اما در طی یکی دو سال اخیر برندهایی به بازار معرفی شدند که به جرأت می‌توان گفت که نه تنها در ایران، بلکه در عرصه جهانی نیز درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موفق‌ترین این برندها، برند کامان بوده است که با نگاهی به میزان خرید محصولات کامان می‌توان به این نتیجه رسید که این برند توانسته قلب مصرف کنندگان محصولات مراقبت از پوست و مو را به دست آورد.

برند کامان

برند کامان، برندی پیشرو در عرصه زیبایی و مراقبت از پوست و مو است که در ایران تولید می‌شود و مواد اولیه آن از کشور سوئیس تأمین می‌شود. پایه و اساس به وجود آمدن و عرضه محصولات کامان، ارائه محصولی در خور مصرف کننده ایرانی و همچنین تولید محصولی با کیفیت جهانی و قیمت مناسب است. این برند تحت لیسانس برند جنوا (Geneva Cosmetics)، از معتبرترین برندهای تولید محصولات پوستی و مراقبتی در کشور سوئیس، ساخته و عرضه می‌شود.

در ساخت تمام محصولات از جمله محصولات محبوب این برند مانند بالم لب کامان از به‌روزترین تجهیزات و همچنین افراد متخصص کمک گرفته می‌شود و قبل از اینکه محصولی توسط این برند معرفی شود، بارها و بارها تحت آزمایشات مختلف قرار می‌گیرد تا از تهیه محصولی باکیفیت و شایسته مصرف کننده ایرانی مطمئن شوند. این آزمایشات در بهترین آزمایشگاه‌های ایران و سوئیس انجام می‌شود و در این آزمایشگاه‌ها، کیفیت و اثرگذاری محصولات بررسی می‌شود و پس از اطمینان، آنها را وارد بازار می‌کنند.

به این ترتیب می‌توان گفت که حرف اول را در این برند مصرف کننده می‌زند و برای اینکه بتوانند رضایت آنها را به دست آورند، از بهترین مواد استفاده می‌کنند و تیمی بزرگ تلاش بسیار می‌کنند. یکی دیگر از اهداف برند کامان این است که محیط زیست با تولید محصولات این برند آسیبی نبیند. به همین خاطر متخصصان این برند چاره‌ای اندیشیده‌اند تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

برند کامان تا به امروز به طور تخصصی بر روی محصولات پوست و مو تمرکز داشته است و توانسته محصولات خود را علاوه بر ایران در ۷۰ کشور دیگر نیز عرضه کند و در سطح جهان نیز به طرفداران خود اضافه کند.

در میان محصولات کامان مطمئن بودند محصولاتی که بیشتری اقبال عمومی را دریافت کردند و اگر بخواهیم به این موارد اشاره کنیم، باید بگوییم که خط تولید شامپوهای کامان یکی از پرطرفدارترین محصولات در مورد مو است که برای هر جنس مو و نیازی محصولی باکیفیت ارائه کرده است. البته در این محصولات به طور خاص شامپو ضد ریزش مو کامان مصرف کنندگان بسیاری دارد و بیشتر آنها از اثرگذاری ۹۸ درصدی این شامپو تا دو هفته بعد از مصرف بر روی موها خود و کاهش ریزش آن می‌گویند.

در محصولات پوستی کامان نیز محصولاتی مانند بمب آبرسان کامان، کرم ترک پا و شوینده صورت طرفدار بسیار دارند و بیشتر کسانی که دوست دارند تا کالای ایرانی برای روتین پوستی خود انتخاب کنند، کامان را در اولین انتخاب‌های خود قرار می‌دهند.

چرا کامان برند برتر ایران است؟

علاوه بر مواردی که در بالا عنوان کردیم، کامان در تمام محصولات خود از مواد طبیعی و انواع ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز پوست و مو استفاده می‌کند. ویتامین‌هایی ماند ویتامین E، B۶، A و مواد طبیعی مانند عصاره لیمو ترش و روغن هسته انگور، همگی خواص بسیاری دارند که در تمام محصولات دیده می‌شوند. اما این برند ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را به برند برتر ایرانی در تولید و ساخت محصولات پوست و مو تبدیل کرده است. این موارد عبارت‌اند از:

این محصولات با اینکه از بهترین مواد و تجهیزات ساخته می‌شوند، اما قیمت بالایی نسبت به برخی از محصولات ندارند و به همین خاطر، اقشار مختلف جامعه می‌توانند محصولی باکیفیت و خاص را خریداری کنند.

بسته بندی این محصولات نیز در بهترین حالت قرار دارد و درست مانند محتویات درون آنها درجه یک هستند.

این برند مدام خود را نسبت به علم روز دنیا در ساخت این محصولات به روز نگه می‌دارد.

این برند را می‌توان برند جهانی دانست و صادرات محصولات این برند باعث شده که هم رده با برترین برندهای دنیا باشد.

دسترسی به محصولات کامان بسیار آسان است.

محصولات کامان را از کجا بخریم؟

خرید محصول برتر ایرانی چیزی است که بسیاری به دنبال آن هستند. مشغله کاری باعث شده است که کمتر کسی بتواند به فروشگاه‌های فیزیکی سر بزند و به همین خاطر همه به دنبال این هستند که اینگونه مایحتاج را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خریداری کنند. پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین از معتبرترین و شناخته شده‌ترین وب‌سایت‌ها است، چرا که پوست و مو بسیار آسیب پذیر هستند و در صورتی که کالای تقلبی خریداری کنید، آسیب جدی‌ای به آنها خواهید زد. وب‌سایت لوکس ایرانا مرجع معتبر برای خرید آنلاین محصولات کامان است و شما می‌توانید سفارش خود را در این وب‌سایت ثبت کنید و هزینه‌ای برای ارسال آن پرداخت نکنید و خیلی سریع کالای خود را تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5271645

منبع: مهر

کلیدواژه: پوست لوازم بهداشتی تولید داخلی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا سیمان صنعت خودروسازی گرافیک سایپا جاذبه گردشگری کانادا پیامک عکاسی کنکور دانشگاه تهران مشهد خدمات درمانی مراقبت از پوست و مو تمام محصولات محصولات پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است؛ افزود: در این سند به عنوان فرصت به نظام پوشاک نگاه شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در این سند به تولید، مصرف کننده و حقوق مصرف کنندگان توجه شده است.

امامی افزود: در سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی، هدف گذاری شده که بیش از ۳۰ درصد از پوشاک مصرفی مردم، متصل به ویژند‌های متعهد و متخصص، بومی و ایرانی باشد. 

وی گفت: در عرصه طراحی نگاه انفعالی باید تبدیل به نگاه فعال شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند