Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به حرکت پرشتاب این بانک در مسیر بانکداری حرفه ای، گفت: افزایش خدمات رسانی به مشتریان در تمامی حوزه ها و پیشرفت های بانک، تأکیدی بر حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری تصریح کرد: همچنین با هدف دستیابی به سودآوری بیشتر، اصول بانکداری حرفه ای را به عنوان خط مشی جامع در بانک شهر در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهری در ادامه پیشرفت های بانک شهر در تمامی حوزه ها، به خصوص حوزه ارزی را یک موفقیت چشمگیر برای تمامی ارکان بانک عنوان کرد و گفت: این بانک در آینده نزدیک پرچم دار ارائه خدمات ارزی به مشتریان در شبکه بانکی خواهد بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بانک های صاحب نام و برتر در ارائه خدمات ارزی هستیم، عنوان کرد: هیات مدیره بانک برنامه گسترده ای برای توسعه شعب ارزی در پایتخت و سایر شهرهای کشور مانند: مشهد ، اصفهان، تبریز، شیراز و .. دارد.
رئیس هیات مدیره بانک شهر در ادامه با اشاره به وجود تفکر حرفه‌ای در بدنه این بانک، گفت: توانسته ایم با سیاستگذاری تعریف شده برای پیشبرد اهداف بر مبنای بانکداری حرفه ای به سرعت از بانکداری سنتی فاصله بگیریم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانکداری حرفه ای بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان

رضا مراد صحرایی امروز در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی با بیان اینکه برای تسخیر آینده باید با آرمانخواهی، امید و عقل حرکت کرد گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو عنصر علم و امید برجسته است و هیچکدام بدون دیگری منجر به پیشرفت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه علم در دست کسی تاثیر گذار است که بتواند با امید حرکت کند ادامه داد: دیدن پیشرفت‌ها و نتایج می‌تواند امید را در دل دانش آموزان ایجاد کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وقتی دانش آموزان به شرکت دانش بنیان می‌روند و می‌فهمند که چه اقداماتی صورت می‌گیرد، امیدوار به آینده می‌شوند اظهار کرد: ایران در جنگ استکبار و تهاجم فرهنگی همواره پابرجا مانده و دلیل آن امید، ایمان، خود باوری و هویت امیدآفرین است.

صحرایی با بیان اینکه امروز در مرحله ساخت جامعه هستیم عنوان کرد: این مدرسه است که این اقدام را انجام می‌دهد؛ پیوند مدرسه با شرکت‌های دانش‌بنیان باعث شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان می‌شود.

منبع: ایسنا 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • ایران در مسیر بی اثرسازی تحریم‌ها درحال حرکت است
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت