Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جای مددی باشم در دفتر وزیر می‌نشینیم تا برای تیم بودجه بگیرم. چون استقلال بدون بودجه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل استقلال با گل‌گهرسیرجان در مرحله نیمه‌‎نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است و دو تیم باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعید است که استقلال و گل‌گهر به یکدیگر فضا بدهند و گل بازی روی ضدحملات شکل می‌گیرد. به همین خاطر بازی در نود دقیقه تمام نمی‌شود و  به وقتهای اضافه می‌کشد.

وی درباره کیفیت بازی گفت: بازی جام حذفی معمولا کیفیت بالایی ندارند، چون تک بازی است و روی سرنوشت تیم‌ها تاثیر دارد. در این بازی هم گل گهر به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و هم استقلال به دنبال کسب جام؛ بنابراین بعید است که دو تیم بی محابا حمله کنند. بنابراین انتظار کیفیت بالایی از این بازی نمی‌رود.

پیشکسوت استقلال پیرامون تقابل امیرقلعه‌نویی و فرهاد مجیدی عنوان کرد: فرهاد مجیدی می‌خواهد به هواداران استقلال جام هدیه بدهد و در لیگ هم دیدید که با توزیع پاداش خواست روحیه بازیکنان را بالا ببرد. مجیدی در این مسابقه انگیزه بالایی دارد. از طرف دیگر امیرقلعهنویی برای اثبات جایگاه و توانمندی اش قطعاً تمام تلاش خودش را انجام می‌دهد. به ویژه که قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است. انگیزه هر دو سرمربی فشار روانی زیادی به بازیکنان در زمین وارد می‌کند. گل‌گهر به خاطر مهارت استقلال در ارسال از جناحین، مدافعان سرزن و فیزیکی خود را به کار می‌گیرد.

فلاحت‌زاده با اشاره به مشکلات مالی و مدیریتی استقلال گفت: احمد مددی در مدت حضورش در استقلال رزومه خوبی از خود به جا نگذاشته است. او در نیم فصل نتوانست بازیکنان مدنظر مجیدی را به خدمت بگیرد. امیدوارم مددی بتواند به وعده‌های مالی خودش عمل کند. به هر حال کسب قهرمانی جام حذفی در کارنامه عملکرد مددی هم ثبت می‌شود. من جای او باشم آنقدر در دفتر وزیر می‌نشینیم تا برای تیم بودجه بگیرم. چون استقلال بدون بودجه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:  حضور ناظر ویژه انضباطی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

انتهای پیام/

برچسب ها: فرشاد فلاحت زاده استقلال گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال گل گهرسیرجان فرشاد فلاحت زاده استقلال گل گهر سیرجان فلاحت زاده جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیاینه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است

به گزارش همشهری آنلاین دفتر ریشی سوناک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. نخست وزیر انگلیس در این گفت‌وگو ادعا کرد که لندن از امنیت (رژیم) اسرائیل و ثبات منطقه ای حمایت می کند.

او برای دلگرمی و تقویت روحیه طرف صهیونیستی مدعی شد: «ایران به شدت اشتباه محاسباتی کرده و به طور فزاینده ای در صحنه جهانی منزوی شده است.» سوناک ادعا کرد که گروه هفت درحال تدارک پاسخ دیپلماتیک هماهنگ است.

نخست وزیر انگلیس در همین حال تاکید کرد: تشدید تنش‌ها به نفع هیچ‌کس نیست و تنها ناامنی را در خاورمیانه عمیق‌تر می‌کند.

او همچنین به تحولات غزه اشاره و ادعا کرد که به شدت نگران تشدید بحران انسانی در این منطقه است. سوناک اضافه کرد که لندن خواهان افزایش حجم کمک‌های بشردوستانه به داخل این باریکه در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی بدون اشاره به مخالفت رژیم صهیونیستی با اجرای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش‌بس فوری در غزه، مدعی شد: بسیار ناامید کننده است که حماس در آخر هفته مانع از توافقی شد که می توانست جان فلسطینی ها را نجات دهد و آزادی گروگان ها (اسرای اسرائیلی) را تضمین کند.

اما اظهارات نخست وزیر انگلیس درباره اقدام تنبیهی ایران در حالی مطرح می‌شود که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسوولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

کد خبر 845056 برچسب‌ها ایران و اسرائیل انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • بیانیه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • بیاینه گستاخانه دفتر نخست وزیر انگلیس علیه ایران | گروه هفت به دنبال پاسخ به ایران است
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)