Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@06:01:49 GMT

نتایج آزمایش‌های دوربین Huawei P۵۰ Pro فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۱۷۵

نتایج آزمایش‌های دوربین Huawei P۵۰ Pro فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت dxomark؛ هوآوی پرو ۵۰ جدیدترین گوشی هوشمند سری پی، تولیدکننده چینی است. افزون بر این گوشی جدید Huawei P۵۰ Pro دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز دیافراگم ۲۳ میلی متری، فلاش ال‌ای‌دی، تراشه کرین ۹۰۰۰ و فیلمبرداری ۴K، ۲۱۶۰۶۰ فریم در ثانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده مهندسان و طراحان شرکت هوآوی با استفاده از تنظیمات پیش فرض، دوربین این گوشی جدید را  ارزیابی  و پس از آزمایش‌ها نتایج آن را منتشر کرده‌اند. که در ادامه به نتایج این ارزیابی‌ها می‌پردازیم.

Huawei P۵۰ Pro تقریباً در همه شرایط عکاسی کیفیت فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد

براساس گزارش‌ها گوشی هوآوی پی پرو ۵۰ با نمره کلی ۱۴۴، رتبه نخست در رتبه بندی دوربین DXOMARK را از آن خود کرده است. همچنین دوربین این گوشی جدید کیفیت  بی‌نظیری را در هر شرایطی به استفاده کنندگان خود ارائه می‌دهد. گفته شده نتایج P۵۰ Pro در آزمایشات تقریباً در بین زیرگروه‌های عکس بهترین یا در میان بهترین‌ها است. تنها استثنا پیش نمایش است، جایی که اغلب تفاوت‌های قابل توجهی بین تصاویر پیش نمایش و عکس‌های نهایی، به ویژه در شرایط نوری با کنتراست بالا وجود دارد.

هوآوی جدید همچنین معیاری برای زوم محسوب شده و نمره  ۱۰۷ را از آن خود کرده است. P۵۰ Pro در حال حاضر بهترین تلفن هوشمند برای بزرگنمایی و کوچک نمایی بوده و بهترین  نتایج تصویر را از دوربین فوق عریض و ماژول tele  تا به امروز منتشر کرده است.

شایان ذکر است نتایج آزمایش‌ها تقریباً برای همه ویژگی‌های فرعی از بهترین نمونه‌هایی است که تاکنون دیده‌ایم. براساس گزارش‌ها تلفن همراه Huawei آخرین پرچمدارش، به معیار دوربین جدید گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است که پیش بینی می‌شود همه رقبا این شرکت گوشی سازی چینی محصولات آینده خود را با محصول جدید هوآوی مقایسه کنند.

بیشتربخوانید:

سری جدید هوآوی در راه است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران کشور در مسوولیت‌ها آزمایش می‌شوند 

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6079437

دیگر خبرها

  • مدیران کشور در مسوولیت‌ها آزمایش می‌شوند 
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • عصبانیت آمریکایی‌ها از رونمایی لپ‌تاپ جدید هوآوی
  • رونمایی از لپ‌تاپ جدید هوآوی آمریکایی‌ها را عصبانی کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۵ فروردین ۱۴۰۳؛ نبرد بهترین میان‌رده‌های بازار