Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران iOS اجازه می دهد تاریخچه چت را به سیستم عامل Android منتقل کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از نیوز 18،  واتساپ قرار است قابلیت جدیدی را بر روی پیامرسان خود آزمایش کند تا به کاربران iOS اجازه "انتقال تاریخچه چت به اندروید" را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش‌های WhatsApp WABetaInfo، این قابلیت جدید  در بخش تنظیمات WhatsApp برای iOS در دسترس خواهد بود. همچنین، WABetaInfo خاطرنشان می‌کند که برنامه ممکن است به کاربران اجازه دهد چت‌ها را از iOS به تلفن‌های  مجهز به سیستم عامل اندروید Android منتقل کنند.

قابلیت جدید واتساپ چگونه در دسترس کاربران ios قرار می گیرد؟
گفته می‌شود "تغییر به اندروید" توسط Google ساخته شده است، این قابلیت جدید واتساپ  به کاربران جدید آیفون اجازه می‌دهد تا داده‌ها را از تلفن‌های هوشمند قدیمی اندرویدی خود به سیستم عامل ios انتقال دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است برنامه   Google Restore Tool  نیز  به کاربران امکان انتقال چت‌های WhatsApp خود را از iOS به دستگاه‌های Android بدهد. براساس گزارش‌ها  به نظر می‌رسد که برنامه‌های WhatsApp و Google به سرعت در حال یافتن راه حل هستند تا به کاربران اندروید نیز اجازه دهند بیشتر داده‌ها را از آیفون‌های قدیمی خود دریافت کنند.
شایان ذکر است در اوایل ماه ژوئن، WhatsApp تأیید کرده بود که این شرکت در حال کار بر روی "پشتیبانی از چند دستگاه" است تا کاربران بتوانند به طور همزمان از WhatsApp در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، برای استفاده از وب WhatsApp یا برنامه دسک تاپ WhatsApp، کاربران باید از اتصال با برنامه در تلفن هوشمند اطمینان حاصل کنند. اساساً گزارش‌ها به این معنی است که این روش به کاربران امکان دسترسی همزمان به WhatsApp را در Android و iOS نمی‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واتساپ آیفون اندروید قابلیت جدید گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!

بنابر گزارش کاربران از صبح امروز ارتباط با دیسکورد بدون VPN با استفاده از سرویس اینترنت ISP های مختلف داخلی از جمله مخابرات، مبین نت، شاتل، ایرانسل و همراه اول غیرممکن شده و این به احتمالا بسیار زیاد فیلترینگ داخلی است.

به گزارش طرفداری، قبلا هم دیسکورد برای مدتی فیلتر شده بود و به نظر می‌رسد فیلترینگ دیسکورد به دلیل درگیری های جنگی و سیاسی جهت جلوگیری از تبادل اطلاعات انجام شده است.

گفتنی است که قبل از برداشته شدن یک سری از تحریم های اینترنتی سال گذشته استفاده از پلتفرم دیسکورد برای ایرانیان علیرغم عدم محدودیت سروری از خارج با توجه به قوانین بین المللی منع شده بود.

در حال حاضر پلتفرم‌های بسیاری برای چت گروهی به‌صورت متنی، صوتی یا تصویری وجود دارند؛ اما در میان پلتفرم‌های موجود، دیسکورد توانسته با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد نه تنها در میان گیمرها بلکه برای کاربران با سلایق مختلف نیز به محبوبیت فراوانی برسد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!