Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@13:05:20 GMT

مراسم تنفیذ ریاست جمهوری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۲۴۱

مراسم تنفیذ ریاست جمهوری آغاز شد

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار می شود،  منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب در جلسه شورای نگهبان امضا و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و۹۴۵ رأی به عنوان رییس جمهور برگزیده شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تنفیذ ریاست جمهوری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۹ فروردین ۱۳۸۰ را بخوانید؛

به دفترم رفتم. [آقای علی یونسی]، وزیر اطلاعات آمد. گزارشی از انهدام دو تیم از منافقان داد که برنامه ترور و تخریب داشته‌اند و گفت، وزارت [اطلاعات]، برنامه وسیعی برای سرکوب منافقان [= سازمان مجاهدین‌خلق]، در داخل و عراق دارد و بازداشت ملی‌ـ مذهبی‌ها کار درستی نبوده است؛ دادگاه انقلاب و سپاه اقدام کرده‌اند،گرچه گفته‌اند که آنها برنامه شروع ترور داشته‌اند، ولی معلوم نیست درست باشد. از من خواست که برای ترغیب آقای [سیدمحمد] خاتمی، جهت نامزدی در انتخابات [ریاست‌جمهوری] دخالت کنم و گفت، امروز عقلای دو جناح اعتراف دارند که شما می‌توانید، به عنوان وزنه تعادل عمل کنید و هر دو جناح از اینکه نسبت به شما بد کرده‌اند، پشیمان‌اند.

گفتم، در مورد آقای خاتمی، اگر ایشان تصمیم داشته باشد که توجه جدی نسبت به سازندگی و معاش مردم داشته باشد، آمدن‌شان خوب است، وگرنه کشور دچار مشکل می‌شود.گفت، ما هم به ایشان توصیه کرده‌ایم که اولویت را مثل دولت شما به امور سازندگی بدهد.

امروز در رسانه‌ها، انتقاداتی به قطعنامه اجلاس سران عرب مطرح شده؛ از قبیل اینکه تصمیم قاطعی در مورد حمایت از انتفاضه و فشار بر اسراییل و آمریکا نگرفته‌اند و در مسأله عراق هم خود عراقی‌ها از بی‌عملی اجلاس انتقاد کرده‌اند و ایران هم رسماً به بندی که به نفع امارات در مسأله جزایر بوده، اعتراض کرده است.

به دنبال چند انفجار در داخل اسراییل، ارتش اسراییل دیروز با هلی‌کوپتر و تانک و توپخانه به چند مرکز در غزه و کرانه باختری حمله کرد و جمع زیادی را شهید و زخمی نمود؛ منجمله مرکز محافظان [یاسر] عرفات، [رییس تشکیلات خودگردان فلسطین]، کنار خانه‌اش را موشک باران کرد و جمعی از محافظان عرفات را زخمی و یکی را شهید نمود. جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست، با حمایت ارتش اسراییل، به بازار و اجتماعات مردم فلسطین حمله کردند و آتش زدند. آمریکا هم حمایت رسمی جدی خود را از اسراییل اعلام کرده است.

دیروز مردم لامرد فارس، در اعتراض به تغییر محل پالایشگاه گاز تظاهرات کردند و فرمانداری را آتش زدند. امروز هم تظاهرات داشته‌اند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889186

دیگر خبرها

  • استقبال پمپئو از احتمال معاونت ترامپ در انتخابات سال جاری
  • پمپئو به ترامپ چراغ سبز نشان داد
  • تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب های قدر
  • تحولات مصر؛ از انتخابات ریاست جمهوری تا بحران اقتصادی
  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال