Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران انسجام، همدلي و چابكي را به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی و عامل مهم پيشرفت و ارتقا مناطق عمليات انتقال گاز دانست.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا در جلسه ارایه تجربیات و درس آموخته های تعميرات خط لوله چهارم سراسري، با بیان این مطلب، عملكرد مناطق عملياتي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: تعمیرات خط چهارم سراسري خوشبختانه با تلاش همه جانبه و سریع نیروهای عملیاتی مناطق 2، 3، 5 و10 و با همكاري و همياري مناطق پشتیبان 1، 7 و 8 در شرايط سخت كرونايي بصورت شبانه روزي و در حداقل زمان ممكن (26 روز) بدون هیچ حادثه و محدوديتي در انتقال گاز كشور تحقق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور فيزيكي و مستمر مديران مناطق را در حين اجرای عمليات بسيار مهم دانست و افزود: يكي از دلایل موفقيت اجرای این تعمیرات مهم وگسترده، حضور فيزيكي مديران مناطق در صحنه هاي عمليات است كه موجب انسجام بيشتر نیروهای عملیاتی شده و سختي هاي عمليات را كاهش داده و يا به صفر می رساند.

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران اظهار داشت: در آينده نه چندان دور، كميته فني و تخصصي پيگراني هوشمند با محوریت مدیریت مهندسي و طرح‌ها تشكيل شده تا ضمن بررسي جزئيات تعميرات خط چهارم سراسري، تجربيات و درس آموخته هاي حاصل از اين عمليات را در قالب شيوه نامه یکپارچه تعميراتي، جمع بندي و در اختيار مناطق قرار دهد.

جمشیدی دانا تاكيد كرد: برنامه تعمیرات اساسی خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در حال انجام است تا در آستانه ورود به فصول سرد سال، هیچ‌گونه نگرانی در زمینه تأمین و انتقال گاز کشور برای هموطنان عزیز وجود نداشته باشد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در واقع، کسب آمادگی کامل ما در بهره برداری از شبکه انتقال گاز کشور باید با حداکثر توان انجام پذیرد تا هموطنان، زمستانی بی‌دغدغه را همانند سال‌های گذشته، پشت سر بگذارند.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند و با آمادگی کامل هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش، اظهار داشت: امروز رسالت همه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جوانان ما باید با زندگی و سیره شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: امام راحل با بصیرت و دوراندیشی کامل اجازه نداد ارتش منحل شود چرا که منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش سرباز ولایت و خدمتگزار مردم در همه عرصه‌ها است، بیان کرد: شهید سپهبد قرنی نخستین شهید ترور کشور است که نقش مهمی در ماندگاری ارتش داشت و منافقین فعالیت‌های اثرگذار او را تاب نیاوردند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه پاسداران دو بال قدرتمند در کنار نظام اسلامی هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همدلی، اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را برای عزت نظام اسلامی تقدیم کرده است و از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، گفت: ارتش با آمادگی کامل آماده است تا هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع بدهد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای شعار «الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هیچ تعارفی با دشمنان ندارد و از سوی دیگر در کنار مردم عزیز است، ادامه داد: 110 خانواده کمیته امداد تحت پوشش کمیته امداد تحت حمایت ارتشیان در استان کرمان قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه در حدود دو سال گذشته حدود 30 مورد توزیع لوازم منزل و جهیزیه کمیته امداد را با لجستیک ارتش توزیع کردیم و تمام امکانات ارتش در خدمت مردم است، گفت: ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است و به این شعار اعتقاد کامل داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقال آب و غذا به مناطق سیل‌زده بلوچستان با هلی‌کوپتر سپاه
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان