Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@22:28:09 GMT

نخستین تصاویر از مراسم تنفیذ ابراهیم رییسی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۲۶۳

نخستین تصاویر از مراسم تنفیذ ابراهیم رییسی

پربیننده ترین معرفی کابینه رییسی به مجلس کی انجام می گیرد؟ مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ۱۲مرداد برگزار می شود آخرین عکس روحانی و کابینه دولت دوازدهم در حیاط پاستور آخرین سخنرانی روحانی به عنوان رییس جمهور + عکس اعتبارنامه رییس‌ جمهوری منتخب امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنفیذ حکم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ۱۰۰ روز دیگر به طور رسمی آغاز می‌شود. مشعل این دوره از بازی‌ها امروز (سه‌شنبه) در یونان، خاستگاه بازی‌های المپیک، روشن شد. مشعل المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو و المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن با شروع همه‌گیری ویروس کرونا بدون تماشاگر روشن شد و از المپیک ۲۰۲۴ پاریس تماشاگران بار دیگر توانستند در این مراسم حاضر شوند.

مری مینا، هنرپیشه یونانی، شعله آتش را با استفاده نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده مشعل که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد. مانادو، شناگر زن فرانسوی، که سه مدال المپیک را به گردن آویخته، نخستین ورزشکار فرانسوی است که مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو، رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک، از جمله چهره‌های شاخص این مراسم بودند.

مسیر مشعل المپیک

مشعل المپیک یازده روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس روز ۲۶ آوریل (هفتم اردیبهشت) در مراسمی در محل برگزاری اولین دوره بازی‌های المپیک مدرن، به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک ۲۷ آوریل (هشتم اردیبهشت) با کشتی «بلم»، که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز خواهد کرد. مشعل المپیک ۳۳ روز هشتم مه (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

کشتی بلم

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و روز ۲۶ ژوئیه (پنجم مرداد) به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم گشایش بازی‌های المپیک در ورزشگاه اصلی میزبان این بازی‌ها برگزار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس روشن شد
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • تغییرات اقتصادی در کابینه رییسی؛ استراتژی راهبری یا ضرورت بیرونی؟
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • اولین واکنش رییسی به حمله ایران به اسراییل